Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:36:14 GMT

پویش شکرانه سلامت در البرز کلید خورد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۵۹۸۲

پویش شکرانه سلامت در البرز کلید خورد

فرشته فهمیده روزیکشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این پویش برای اهدای زکات فطره و کمک های نقدی به خانواده های نیازمند تحت پوشش مرکزنیکوکاری فرهنگیان استان البرزراه اندازی شد.

 دراین پویش ها که به مناسبت های مختلف اجرایی می شود به دنبال ترویج فرهنگ نوع دوستی ، مشارکت جویی و مسوولیت پذیری، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده و نیازمند به کمک دراستان وحتی دانش آموزان وفرهنگیان آسیب دیده ناشی ازسیل و زلزله درسایراستان ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این حرکت فرهنگی - حمایتی با مشارکت سازمان دانش آموزی دربین دانش آموزان ، فرهنگیان واولیا استان البرزاجرایی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: امیدواریم با همدلی دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیا بخشی از نیازهای خانواده دانش آموزان نیازمند تامین شود.

وی بیان داشت: استان البرز۲۶ هزاردانش آموزنیازمند به حمایت تحصیلی، درمانی و معیشتی دارد.

فهمیده اضافه کرد: تمام وجوه نقدی اهدایی جمع آوری شده ازدانش آموزان، فرهنگیان واولیا دراختیاردانش آموزان نیازمند قرارمی گیرد.

وی عنوان کرد: نیکوکاران هدایای نقدی خود را به  شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ ، شماره شبا IR۸۰۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و شماره کارت مجازی  ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ به نام مرکز نیکوکاری فرهنگیان  آموزش و پرورش استان البرز نزد صندوق امداد ولایت بانک ملی ایران واریزکنند.

وی تاکید کرد: مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان البرز از سال ۹۷ با هدف حمایت از دانش آموزان و فرهنگیانی که مشکل مالی یا بیماری صعب العلاج دارند، فعال شده است.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶هزار فرهنگی دارد.

برچسب‌ها عید سعید فطر البرز دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر البرز دانش آموزان عید سعید فطر البرز دانش آموزان دانش آموزان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، سید کاظم حسینی امروز، ۱۷ اردیبهشت در آئین افتتاحیه طرح ملی ماهر که با حضور معاون جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان در دبستان پسرانه دکتر حسابی شیراز برگزار شد، گفت: پس از برگزاری دوره آموزشی استانی تربیت مدرس ماهر با هدف توانمندسازی مراقبین سلامت و مربیان هلال احمر برای آموزش دانش‌آموزان و والدین ایشان در مدارس، مقرر شد که آموزش دو ساعته سرفصل‌های طرح ماهر ویژه گروه هدف انجام شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس ادامه داد: دانش‌آموزان با مهارت‌آموزی می‌توانند به درک عمیق‌تری از آموخته‌های خود دست یابند و برای ساختن آینده‌ای بهتر گامی موثر بردارند.

وی با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی دانش‌آموزان افزود: دانش‌آموزان با شرکت در این طرح همزمان با تحصیل، با این مهارت‌ها آشنا خواهند شد و با اشاره به طرح دادرس در دوره متوسطه اول به مهارت آموزی دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی متناسب با سن دانش آموزان تاکید کرد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس نیز گفت: سرفصل‌های آموزشی طرح ماهر شامل آموزش شماره‌های اضطراری و نحوه انتقال اطلاعات به امدادگران در شرایط بحرانی و بروز حوادث، مدیریت بحران و کنترل استرس، شناسایی نقاط امن و ناامن، پناه‌گیری ایمن و کمک‌های اولیه ویژه والدین و دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی است.

فاطمه قاسمی افزود: طرح ماهر با هدف افزایش آمادگی و تاب‌آوری دانش‌آموزان و والدین با مهارت‌آموزی، ارتقای کیفیت سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان والدین و فرهنگیان، افزایش سطح ایمنی، کاهش آسیب‌پذیری و پیامدهای ناشی از وقوع حوادث در مدارس، اجرا خواهد شد.

وی در تشریح دیگر اهداف افزود: توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی و دگر امدادی مبنی بر مهارت‌ورزی دانش‌آموزان والدین و مربیان، استفاده از ظرفیت آموزش همسالان و سفیران سلامت در گسترش مهارت‌های امدادرسانی، ایجاد همدلی با آموزش مهارت‌های امداد و نجات بر پایه ارزش‌های هم نوع دوستی از دیگر اهداف این طرح است.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس گفت: دانش‌آموزان با قرائت سوگندنامه متعهد شدند که نسبت به حفظ جان خود و هم نوعان شان مسئولانه و با کسب مهارت‌های لازم رفتار کنند و برای مهارت‌آموزی هلال احمری تلاش کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خبر مهم آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان و معلمان
  • بیماری‌های دهان و دندان یکی از شایعترین بیماری‌های غیرواگیر است
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • ثبت نام ۱.۷ میلیون کلاس اولی‌ آغاز شد
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد