Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@19:29:31 GMT

مرکز بزرگ تجاری در بزرگراه بعثت تهران در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۶۲۰۵

مرکز بزرگ تجاری در بزرگراه بعثت تهران در آتش سوخت

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون در شرق تهران توضیح داد که طبقه سوم این مجتمع کاملا در آتش سوخته، اما کسی آسیب ندیده است، آتش نشانان نیز آتش را خاموش کرده اند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: در پی اطلاع رسانی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ساعت ۲:۱۶ دقیقه امروز، آتش نشانان به محل یک مورد آتش سوزی گسترده در بزرگراه بعثت قبل از سه راه افسریه مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش سوزی در طبقه سوم مرکز تجاری زیتون رخ داده است و در طبقه سوم این مجتمع تالار پذیرایی بزرگی به وسعت ۵۰۰ الی ۶۰۰ متر قرار دارد.

ملکی گفت: ایستگاه اول آتش نشانی در مدت زمان کمتر از ۴ دقیقه به محل رسید و در حال حاضر ۷ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۴ دستگاه نردبان و بالابر هیدرولیکی و چندین دستگاه تانکر آب و خودروی تجهیزات تنفسی به همراه عوامل شهرداری منطقه در محل حاضر هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: زمانی که نیرو‌های ما به محل رسیدند تمام ۵۰۰-۶۰۰ متر فوقانی کاملاً شعله ور بوده است و از همه اضلاع شعله‌های آتش به ارتفاع چندین متر بالا می‌زد و صدای انفجار‌هایی شنیده می‌شد که احتمالاً به دلیل وجود سیلندر‌های گاز بوده است. سقف روی طبقه که یک سقف شیشه‌ای و غیرمقاوم بود در دقایق اولیه تخریب شد.

ملکی در پایان گفت: در حال حاضر آتش کاملاً خاموش شده است، نیرو‌های ما مدت زیادی است که به داخل نفوذ پیدا کرده‌اند، خوشبختانه آتش کاملاً خاموش شده، احتمال سرایت به اطراف وجود ندارد و نیرو‌های ما در حال لکه گیری هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مرکز بزرگ تجاری بزرگراه بعثت تهران آتش سوزی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازار‌های بین‌المللی است که تا ۱۲ اردیبهشت ماه، شرکت‌ها و بازرگانان از کشور‌های مختلف دنیا، اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برند‌های صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است
  • سکه‌های حراج مرکز مبادله کاملا استاندارد بانک مرکزی است
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است