Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز عید سعید فطر در شرایط شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مومنان خداجو در تعدادی از مساجد منتخب استان کرمان برگزار شد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مردم استان کرمان به پاس یک ماه بندگی در ماه مبارک رمضان عیدی بزرگی دریافت کردند و نماز روز عید فطر را به معنای شکرانه نعمت الهی در ماه رمضان برپا داشتند زیرا عید فطر عید بندگی خدا به شمار می‌آید و همه روزه‌داران در این روز عیدی خود را از پروردگار متعال دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز همزمان با عید سعید فطر عید جشن بندگی نماز عید با حضور مردم مومن و خداجوی کرمان در تعدادی از مساجد متخب استان کرمان که از قبل اطلاع‌رسانی شده بود، اقامه شد.

نماز عید سعید فطر در مسجد امام خمینی(ره) شهر کرمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به امامت آیت‌الله ابوالقاسم شاکری پدر شهید محمدرضا شاکری برگزار شد.

میزان زکات فطریه در استان کرمان تعیین‌ شد‌امام جمعه کرمان: جهاد، تقوا و علم 3 معیار برتری انسان‌ها از منظر اسلام استآخرین جزئیات برگزاری نماز عید فطر در استان کرمان؛ تعداد مساجد برگزارکننده به 40 مسجد افزایش یافتبه گزارش تسنیم در شهر کرمان حدود 40 مسجد برای برگزاری نماز عید فطر در نظر گرفته شده بود و در دیگر شهرستان‌ها نیز بر اساس جمعیت آنها تعدادی مسجد بر اساس شیوه‌نامه بهداشتی مقابله با ویروس کرونا برگزاری نماز عید فطر را برگزار کردند.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری هر گونه تجمعی برای برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی ممنوع بود و از این رو نماز عید سعید فطر در مساجد منتخب استان کرمان برگزار شد.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT8 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا مسجد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا مسجد ویروس کرونا مسجد استان کرمان نماز عید سعید فطر برگزاری نماز عید نماز عید فطر ویروس کرونا استان کرمان عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان در اجلاس نماز گلپایگان که با حضور مردم و مسئولان در آستان امامزادگان هفده تن برگزار شد؛ از تاسیس سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان اصفهان خبر داد و گفت: سومین مرکز تخصصی نماز کشور به زودی در استان اصفهان راه اندازی می شود.
حجت الاسلام ابراهیم رنجبر افزود:استان اصفهان سومین استان کشور است که پس از قم و مشهد مرکز تخصصی نماز در این استان راه اندازی می شود .


وی افزود:تربیت طلاب و اساتید و تولید محتوا در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه از مهمترین وظایف مرکز تخصصی نماز است.
محمدرضا عسگریان ؛فرماندار گلپایگان هم در این اجلاس با اشاره به اقامه نماز در ادارات شهرستان گفت : به مدیران و روسای ادارات تاکید شده است که به نماز اول وقت و اقامه آن در ادارات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان