Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@02:23:44 GMT

تصادف در محور نطنز-کاشان ۸ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۶۴۵۳

تصادف در محور نطنز-کاشان ۸ کشته برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از کشته شدن هشت نفر بر اثر تصادف در محور نطنز-کاشان خبر داد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

منصور میرابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع تصادف در بامداد امروز اظهار داشت: با وقوع تصادف در 20 کیلومتری نطنز به کاشان ساعت چهار صبح امروز در بین دو خودرو پژو 405 و پرشیا عوامل امداد و نجات سریعا همراه با عوامل اورژانس به محل حادصه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه در 20 کیلومتری کاشان به وقوع پیوست، افزود: با بررسی حادثه مشخص شد متاسفانه دو خودرو دچار حریق شده و متاسفانه موجب جان‌باختن شش نفر از سرنشینان خودرو 405 و دو سرنشین خودرو پژو پرشیا شده است و پس از اطفاء حریق توسط عوامل آتش‌نشانی عوامل هلال احمر نسبت به آزادسازی متوفیان اقدام کردند.

تصادف خونین در محور نهبندان ـ زاهدان / راننده با بی‌احتیاطی 5 نفر را به کام مرگ کشاندتصادف یک کامیون در هند 24 کارگر مهاجر دیگر را به کام مرگ کشاندتصادف خونین در گردنه «ژالانه» کردستان / 10 نفر زخمی شدند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه علت این حادثه توسط عوامل راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است، ابراز داشت: به همشهریان و هموطنان عزیز توصیه می‌شود از مسافرت و تردد غیرضروری اجتناب و در صورت لزوم سفر حتما اصول ایمنی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافرت میزان تصادف جاده‌ها در اسفندماه سال 98 کاهش پیدا کرده است گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی هموطنان عزیز است و به همه رانندگان توصیه می‌شود تا با رعایت این قوانین سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/801/ح

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز