Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز گفت: برای جابجایی افراد ساکن در مناطق حاشیه‌نشین نیازمند زمین بودیم که با پیگیری استانداری در شورای عالی استان، شهرک جوانان تصویب و به شورای عالی معماری برای تایید نهایی فرستاده شد.

به گزارش ایمنا، فریدون بابایی‌اقدم با اشاره به آغاز عملیات ساخت واحدهای مسکونی برای افراد ساکن در مناطق حاشیه نشین اظهار کرد: جلسه‌ای به همین منظور با استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد، خاک برداری در منطقه اسدگولی (ارم) آغاز و در حدود ۲۴۰ واحد مسکونی ساخته و در اختیار افراد ساکن در این منطقه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین مناطق حاشیه‌نشین تبریز در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه ۴۸ هکتار از محدوده شهری به عنوان مناطق حاشیه‌نشین شناخته شده است، تصریح کرد: برای جابجایی افراد ساکن در این مناطق نیازمند زمین بودیم که در اختیار نداشتیم، بنابراین با پیگیری استانداری در شورای عالی استان، احداث شهرک جوانان تصویب و به شورای عالی معماری برای تأیید فرستاده شد.

وی اضافه کرد: حد فاصل بین پایگاه دوم شکاری و اتوبان پاسداران به نام شهرک جوانان در نظر گرفته شد که در این شهرک می‌توان برای ساخت پنج هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی کرد.

کد خبر 425364

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر تبریز حاشیه نشینی تبریز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مناطق حاشیه نشین افراد ساکن شهرک جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند

اوقاف اسلامی فلسطین اعلام کرد که ۷۰۰ شهرک نشین صهیونیست در ساعات صبح در سومین روز عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند.

براساس گزلرش النشره، صد‌ها شهرک نشین همزمان با عید پسح یهودیان، تحت حفاظت شدید پلیس رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که بیش از ۴۳۰ شهرک نشین همزمان با سومین روز از عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند و با توجه به تدابیر شدید نظامی در بیت المقدس، بازیدهای تحریک آمیزی را در صحن‌های آن انجام دادند. درست در همان زمان آنان مانع رفت و آمد نمازگزاران شدند و کارت‌های شخصی آنها را بررسی کردند.

گروه‌های معبد خواستار تشدید حملات در ایام عید پسح شده بودند و در صفحات اجتماعی خود فراخوانی برای ارائه نذورات عید پاک در مسجد الاقصی در ازای دریافت کمک مالی منتشر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد