Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس با پیگیری‌هایی که انجام شد، دوشنبه شب کشورش را ترک می‌کند و صبح سه‌شنبه برای ملحق شدن به تیم، در تهران خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام امور ورزشی باشگاه، بوژیدار رادوشویچ قرار است روز دوشنبه کرواسی را به مقصد تهران ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به این منظور ابتدا راهی فرانکفورت خواهد شد و از آنجا به قطر می‌رود تا از دوحه به تهران پرواز کند.

بنابر اعلام مدیر برنامه‌های این بازیکن، وی گواهی‌های لازم را برای خروج از کشورش و عبور از کشور‌هایی که باید از طریق آنها راهی تهران شود، اخذ کرده است.

در همین ارتباط پیگیری‌ها برای دیگر بازیکنان خارجی پرسپولیس در حال انجام است. در مورد بشار رسن، احتمال برقراری پرواز‌های مستقیم در حال بررسی است و اگر این امکان میسر نشود، گزینه‌های بعدی در دستور کار خواهد بود.

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، با اشاره به این که کاهش شدید پرواز‌ها و مقررات خاص کشور‌ها باعث تاخیر در بازگشت خارجی‌های پرسپولیس شده است، ابراز امیدواری کرد؛ اعضای خارجی تیم تا پایان هفته به جمع سرخپوشان ملحق شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس افشین پیروانی بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم