Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه رشت با تأکید بر تلاش همه مردم و مسؤولان برای تحقق شعار سال رونق تولید گفت: دولت و مجلس برای رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم، سیاسی‌کاری را کنار بگذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان در رشت با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: بزرگ‌ترین دستاورد ماه رمضان انجام واجبات و ترک محرمات است و هر جا انسان با انجام واجبات و ترک محرمات به معرفت الهی می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روایتی از امیر مؤمنان امام علی (ع) درباره مستی‌های پنج‌گانه گفت: انسان عاقل از مستی مال و ثروت، علم، قدرت، ستایش و جوانی اجتناب می‌کند زیرا این موارد عقل را زایل می‌کند.

وی با اشاره به نام‌گذاری «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۹ بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از تلاش‌های انجام شده در سال ۱۳۹۸ به‌طور اجمالی ابراز رضایت کردند اما به آن افقی که جامعه اسلامی در نظر داشت، نرسیدیم و امیدواریم مسؤولان مربوطه بتوانند جهش تولید را محقق کنند.

امام‌جمعه رشت خواستار لبیک‌گویی به ندای مقام معظم رهبری توسط دولت با توجه به مدت باقی‌مانده از عمر آن شد و افزود: از نمایندگان مردم در مجلس جدید نیز می‌خواهیم تلاش کنند تا تولید رونق بگیرد و پاسخگوی تقاضای داخلی و بیرون از مرزها باشیم.

وی با تأکید بر اینکه دولت و مجلس سیاسی‌کاری را کنار بگذارند و برای رفع معضلات مردم همگرایی و وحدت داشته باشند، تصریح کرد: مردم از گرانی‌ها و وضعیت موجود نگران‌اند البته منکر پیشرفت‌ها و رشد جامعه در بخش‌های مختلف پس از انقلاب تاکنون توسط دولت‌ها نیستیم زیرا درجا نزدیم و پیشرفت‌های بسیاری داشتیم اما توقع مردم بیش از این است.

فلاحتی وعده‌های دولتمردان را بیش از فعالیت‌های انجام شده دانست و افزود: اگر اختلاس‌ها، دزدی‌ها و سوء مدیریت‌ها نبود، آن‌قدر منابع داخلی داریم که موجب رشد و توسعه بیشتر کشور شود.

وی با بیان اینکه عفو و کرم نظام جمهوری اسلامی ایران به اوج خود رسیده وعده‌ای فرصت‌طلب به نفع منافع خود حرکت می‌کنند، گفت: برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی برخورد شود مردم امیدوارتر می‌شوند. امیدواری مردم را به  همراه دارد و مفسدان اقتصادی هم بدانند که مجازت اسلامی و الهی در انتظار آن‌ها است.

امام‌جمعه رشت از شدت نظارت بر سازمان‌ها و نهادهای استان توسط دستگاه‌های نظارتی خبر داد و افزود: اگر کسی بخواهد از موقعیت خود سوءاستفاده کند و قطع ید شد، گلایه نداشته باشد.

وی با اشاره به آمادگی حضور مردم در عرصه‌های مختلف، گفت: مردم در رزمایش مواسات برای کمک به نیازمندان به‌منظور لبیک به ندای مقام معظم رهبری جهادی عمل کردند.

وی همچنین با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: ۲۶۰ نفر از شهدای آزادسازی خرمشهر اهل گیلان بودند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه رشت رسول فلاحتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم

فعال سیاسی اصولگرا بر مشارکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: باید کار نیمه‌تمام را تمام کنیم و آرایش سیاسی مجلس را با انتخاب ۴۵ نماینده باقی‌مانده تکمیل کنیم تا مجلسی با پشتوانه مردمی قوی و در عین حال کارآمد داشته باشیم.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص میزان مشارکت در دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به تجربه مرحله دوم انتخابات‌های گذشته قاعدتاً با کاهش مشارکت روبرو خواهیم بود چرا که معمولاً در مرحله دوم انتخابات‌ها، انگیزه مردم برای حضور اندکی کمتر می‌شود.

وی با اشاره به حضور فهرست‌های انتخاباتی در این مرحله، افزود: با توجه به وجود فهرست‌های انتخاباتی متعددی که می‌توانند سازمان رأی مناسبی داشته باشند و به واسطه این سازمان رأی افراد بیشتری را وارد انتخابات کنند، انتظار می‌رود حد نرمالی از مشارکت را داشته باشیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: همواره گفته‌اند کار را کسی کرد که تمام کرد؛ بنابراین در انتخاب هم باید کار نیمه تمام را تمام کنیم و مراحل سیاسی را با انتخاب ۴۵ نماینده باقی مانده تکمیل کنیم تا آرایش سیاسی مجلس کامل شده و مجلسی با پشتوانه مردمی قوی و در عین حال کارآمدی را داشته باشیم.

وی با اشاره به آرایش سیاسی نمایندگان منتخب فعلی که غالباً از طیف اصولگرایی هستند، یادآور شد: اصولگرایان در اصول اختلاف ندارند و همگی متعهد به آرمان‌های انقلاب و تبعیت از امام و رهبری هستند اما مشی‌های سیاسی مختلفی دارند.

کنعانی مقدم با بیان اینکه سلایق مختلف سیاسی با مشی‌های مختلف به مجلس ورود کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که در بین مشی‌های سیاسی اختلاف نداشته باشند همه چیز خوب است اما اگر اختلافات سیاسی منجر به نزاع‌های سیاسی شود و به تبع آن باعث کارشکنی و اختلاف و یاس و ناامیدی شود، باید جلوی آن را گرفت.

وی تاکید کرد: نباید عده‌ای پس از انتخاب شدن، از جناح سیاسی خود سوءاستفاده کرده و یاس و ناامیدی را در بین مردم تزریق کنند.

کد خبر 750579

دیگر خبرها

  • بخش تولید شرایط ایده‌آلی ندارد/ گلایه فعالان اقتصادی از مالیات
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • ایران موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور شد
  • تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند