Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@16:10:20 GMT

انفجار در پتروشیمی بندرامام تلفات جانی نداشته است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۷۱۴۸

انفجار در پتروشیمی بندرامام تلفات جانی نداشته است

رستمی از انفجار در یکی از بویلرهای پتروشیمی بندرامام خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

«حمیدرضا رستمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر اظهار کرد: شب گذشته (شنبه ۳ خرداد) ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه بویلر A شرکت آب نیرو بندرامام به هنگام آماده‌سازی جهت سرویس مجدد، به‌دلیل تجمع گاز در محفظه احتراق دچار حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات انسانی به همراه نداشت و تنها خسارت به تجهیزات وارد شده است افزود: این حادثه تاثیری در روند تولیدات مجتمع پتروشیمی بندرامام نداشته است.

 

وی با اشاره به اینکه این بویلر از سرویس خارج و در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی مجدد بود که دچار حریق و‌ حادثه شد تصریح کرد: جزئیات بیشتر این حادثه  در دست بررسی است.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: انفجار در پتروشیمی پتروشیمی بندر امام پتروشیمی بندرامام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع، استفاده از مراکز گردشگری را هم رونق می‌بخشد و در کاهش تصادفات نیز تاثیرگذار است.

سیدمحمد شعاعی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز ایمنی و حمل نقل استان، اظهار کرد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند، در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزاردهنده و هزینه‌بر است.

وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات است. برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات موثر باشد.

او افزود: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاست‌گذاری‌ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، گفت: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم