Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام ستاد ملی کرونا در برگزاری نماز عید سعید فطر در برخی شهرستان‌های با وضعیت سفید، نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع امام علی(ع) شهر جدید پرند به امامت امام جمعه شهر برگزار شد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امام جمعه پرند بعد از اقامه نماز عید فطر در خطبه‌های نماز ضمن دعوت همگان به تقوی الهی اظهار داشت: خدا را شاکرم با توجه به محدودیت‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم برگزاری نماز جمعه و نماز جماعت در مساجد به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، به مناسبت و برکت روز عید سعید فطر نخستین نماز جماعت عید فطر در مسجد جامع امام علی علیه السلام شهر پرند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد برگزاری نماز عید فطر بیان داشت: طبق اعلام ستاد ملی کرونا در برگزاری نماز عید سعید فطر در برخی شهرستان‌های با وضعیت سفید، نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تب‌سنجی در هنگام ورود به مسجد و توزیع دستکش و ماسک به نمازگزاران و رعایت فاصله بین نمازگزاران هر چند با جمعیت محدود ولی باشکوه برگزار شد.

امام جمعه شهر پرند در ادامه افزود: در این مدت چند ماه شیوع ویروس کرونا در شهرپرند و جهان ممکن است در ظاهر محدودیت‌ها و سختی‌هایی به همراه داشت ولی مبارزه با این ویروس منحوس در یک میدان رزم فراگیر و گسترده باعث شد مردم به‌عنوان جهادگران در عرصه‌های مختلف سلامت و کمک به نیازمندان حضور یابند و هر یک در توان خود به نوعی در این رزمایش مشارکت کنند.

پاشاکی با توجه برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در شهر پرند بیان کرد: پیرو منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله العالی در مورد برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان و شرایط بحرانی اقتصاد مردم در شیوع کرونا، مردم و مسئولان خوب پای کار آمدند و هر کس در حدتوان خود در این رزمایش خداپسندانه شرکت کرد که در این یک ماه بالغ بر چند هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده شرایط بحرانی کرونا که از قبل شناسایی شده بودند با رعایت کرامت آنان به‌طور خاص و دعوتی با بن‌های ویژه در مساجد و پایگاه‌های بسیج محله‌ها توزیع شد که جا دارد از یکایک مسئولان و مردم فهیم و خداجوی پرند بابت این مشارکت تشکر و قدردانی کنم و اجر و پاداش این عمل خداپسندانه شما عزیزان را خدا در این روز عید فطر به شما عطا کند.

وی با اشاره به عدم برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهر پرند به علت شرایط شیوع کرونا ویروس خاطرنشان کرد: مردم شهیدپرور شهر پرند همیشه و در تمامی مناسبت‌ها در صحنه حضور دارند و با توجه به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس به علت پیشگیری شیوع کرونا هر یک در فضای مجازی میزان انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی و غاصب و کودک‌کش اسرائیل اعلام کردند و پای سخنرانی گهربار مقام معظم رهبری در رسانه ملی به مناست روز قدس نشستند.

نماز عید سعید فطر در 70 درصد مساجد کاشان اقامه شدنماز عید سعید  فطر در استان خراسان‌جنوبی اقامه شد‌نماز عید فطربا رعایت پروتکل بهداشتی در آذربایجان شرقی برگزار شدامام جمعه شهر پرند در پایان تاکید کرد: با توجه به روزه‌داری در ماه رمضان و فرارسیدن روز عید سعید فطر ضمن عرض تبریک و قبولی طاعات خدمت یکایک شما نمازگزاران و مردم فهیم شهر پرند، روز عید فطر روز پاداش یک ماه عبادات و بندگی در ماه خدا است و امروز اجر و پاداش شما توسط صاحب این ماه خدای متعال داده خواهد شد و نمازگزاران و مومنین توجه داشته باشند که حتما زکات فطر و کفاره روزه خود را در این روز مبارک پرداخت کنند.

انتهای پیام/ح

R1338/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل نماز عید سعید برگزاری نماز نماز عید فطر عید سعید فطر عید فطر امام جمعه برگزار شد شهر پرند روز عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران

درگیری بین جوانان و نیروهای اشغالگر صهیونیست در بامداد روز جمعه در شرق شهر نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی در حالی روی داد که آنها در حال تامین امنیت شهرک نشینان برای هجومشان به مقبره حضرت یوسف (ع) به مناسبت عید پسح یهودی بودند.

به گزارش ایسنا، شاهدان عینی گفتند: نیروهای بزرگی از ارتش اشغالگر به منطقه شرقی نابلس هجوم بردند تا از ورود شهرک نشینان به آرامگاه یوسف (ع) محافظت کنند.

آنها تاکید کردند که درگیری بین ده‌ها شهروند و ارتش رخ داد که در آن ارتش از گلوله‌های واقعی و بمب‌های گازی استفاده کرد.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نیروهای اشغالگر به تعدادی از محله‌های شرقی نابلس نیز یورش بردند و قبل از عقب نشینی، خانه‌ها را تفتیش کردند.

خبرنگار الجزیره نیز گفت: ارتش اشغالگر به اردوگاه بلاطه در شهر نابلس یورش برد و خانه‌ای را محاصره کرد.

منابع محلی از زخمی شدن یک جوان فلسطینی در درگیری‌های مسلحانه پس از هجوم به این شهر خبر دادند.

«آرامگاه حضرت یوسف (ع)» در ضلع شرقی نابلس واقع است که تحت کنترل فلسطینیان است و شهرک نشینان ادعا می‌کنند که از زمان اشغال کرانه باختری توسط اسرائیل در سال ۱۹۶۷، این مکان مقدس برای آنها است.

همچنین از سوی دیگر، نیروهای رژیم صهیونیستی با تشدید اقدامات خود در ورودی مسجد الاقصی و شهر قدیمی قدس اشغالی، ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی را در بامداد روز جمعه محدود کردند.

منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر از ورود ده‌ها جوان بیت المقدس و فلسطینی‌هایی از داخل اراضی اشغال شده در سال ۱۹۴۸ برای اقامه نماز صبح به مسجد الاقصی جلوگیری کردند.

هزاران نمازگزار با وجود محدودیت‌های صهیونیست‌ها توانستند خود را به مسجد الاقصی برسانند و در نمازخانه‌ها و صحن‌های آن نماز صبح را بخوانند و تا نماز جمعه در آنجا بمانند.

ده‌ها مرد و زن تبعیدی مستقر در مسجدالاقصی، علی‌رغم تهدیدها و محدودیت‌های اشغالگران، نماز صبح را در مجاورت مسجد الاقصی و در خیابان‌های شهر قدیمی در نزدیک‌ترین نقطه‌ای که می‌توانستند به جا آوردند.

همزمان با جشن موسوم به «پسح عبری» در چهارمین روز متوالی، نیروهای اشغالگر همچنان شهر اشغالی قدس را به پادگان نظامی تبدیل کرده‌اند.

نیروهای اشغالگر به شدت در شهر قدیمی قدس مستقر شده‌اند و ادعا می‌کنند که جشن‌های شهرک نشینانی را که در روزهای گذشته یورش‌های تحریک آمیز انجام داده‌اند، تامین می‌کنند.

روز پنج شنبه بیش از ۱۶۷۹ شهرک نشین تحت حفاظت شدید امنیتی نیروهای اشغالگر به مسجد الاقصی هجوم بردند و در آنجا مراسم تلمودی برگزار کردند و نیروهای اشغالگر از حضور ساکنان و نمازگزاران در محل جلوگیری کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان