Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:28:54 GMT

امام جمعه مهریز: آمریکا منفورترین دولت جهان است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۷۳۲۹

امام جمعه مهریز: آمریکا منفورترین دولت جهان است

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز یکشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر در حسینیه اعظم شهرستان مهریز افزود: بدعهدی و زیاده‌‍ خواهی‌های آمریکا علیه ایران  و نظام اسلامی با همدستی برخی دولت‌های منطقه ادامه دارد.

وی ادامه داد: مردم و مسوولان با همدلی با وجود تمام توطئه‌های فرهنگی، روانی و اقتصادی نه تنها از اصول نظام لحظه‌ای عقب‌نشینی نکردند بلکه با درک شرایط زمان و موقعیت جهان با وحدت کلمه همچنان ایستادگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: در قضیه کرونا همه عالم دیدند که مردم ایران با تاسی به دینی و  انقلابی به خصوص با همکاری در رزمایش مواسات بسیار خوش درخشید و اوامر مقام معظم رهبری در خصوص همدلی را نشان داد.

محی الدینی گفت: مردم و مسوولان گوش به فرمان مقام معظم رهبری نظام هستند و هر لحظه در هر عرصه‌ای که نیاز به همکاری و اقدام موثر است بدون درنگ از انقلاب  و آرمان‌های انقلابی دفاع می‌کنند.

امام جمعه مهریز به سخنان مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس امسال اشاره کرد و گفت: این منویات در شرایط کرونایی بار دیگر ماهیت غاصبان صهیونیستی و استکبار را  در دید جهانیان نشان داد .

محی الدینی افزود: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری ضامن عزت و سعادت ملت قهرمان ایران و جهان اسلام است و باید همه بر اساس آن وظایف ملی و انقلابی خود را انجام دهند.

همچنین در این مراسم که با حضور پرشور مردم همه محلات و رعایت موازین بهداشتی برگزار شد دعای ندبه قرائت و زکات فطریه جمع ‌آوری شد.

نمازعید فطر علاوه بر شهر در ۳۰ روستای بخش مرکزی مهریز اقامه  شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

اول ماه شوال، پایان ماه رمضان است و این روز از مهم‌ترین جشن‌ها و اعیاد مسلمانان است و با تعطیلی رسمی همراه است و پرداخت زکات فطره در این روز بر مسلمانان واجب است.

از سال ۱۳۹۰ با تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان، عید فطر در ایران ۲روز تعطیل رسمی است.

مردم  یزد امسال همانند دیگر هموطنان خود ، رمضان را به دلیل شیوع بیماری کرونا متفاوت تر از سال های قبل برگزار کردند و با رویت هلال ماه شوال نماز با شکوه عید سعید فطر امروز در مساجد و در فضای باز شهرها و روستاهای استان و با رعایت نکات بهداشتی اقامه کردند .

همچنین رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۳۳ هزار و ۵۲۱ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۵۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به هفت هزار و ۳۵۹ تن رسیده است.

کیانوش جهانپور ظهر دیروز( شنبه )افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر سوم خرداد بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی هزار و ۸۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند که  ۳۸۶  مورد بستری جدید و بقیه از بیماران سرپایی و افرادی که از رهگیری تماس نزدیک با مبتلایان بودند، شناسایی شدند. 

وی  ادامه داد: بر اساس این گزارش ها تاکنون ۱۰۴ هزار و ۷۲ بیمار بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۲ هزار و ۶۳۳  بیمار تحت مراقبت در بخش های آی. سی .یو قرار دارند.

به گفته وی تاکنون ۷۸۱ هزار و ۲۸۶ آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ در آزمایشگاه های کشور انجام شده است.

برچسب‌ها مهریز عید سعید فطر ویروس کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز عید سعید فطر ویروس کرونا بهداشت و سلامت مهریز عید سعید فطر ویروس کرونا بهداشت و سلامت مقام معظم رهبری عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است