Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:29:17 GMT

فراخوان طرح تحقیقاتی سنجش مصونیت در برابر کرونا

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۷۴۷۷

فراخوان طرح تحقیقاتی سنجش مصونیت در برابر کرونا

گروه ویروس‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس در راستای یک طرح تحقیقاتی، نسبت به خون‌گیری از افراد داوطلب و سنجش مصونیت در برابر کرونا ویروس اقدام کرده است.

به گزارش ایسنا، در راستای اهمیت بیماری کووید-١٩ و جمع‌آوری اطلاعات به منظور دانستن میزان ابتلای افراد جامعه به این ویروس، گروه ویروس‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس در یک طرح تحقیقاتی نسبت به نمونه‌گیری از افراد بدون علایم بیماری و انجام آزمایش‌های ایمنی‌شناسی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح تحقیقاتی رایگان، افراد می‌توانند با انجام یک آزمایش خون ساده به حجم ٢ سی سی و سنجش آنتی بادی از وضعیت ابتلای خود به ویروس کرونا مطلع شوند.

بر اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، علاقه‌مندان برای انجام آزمایش خون می‌توانند از ٦ تا ٣١خرداد (به جز ایام تعطیل) از ساعت ٨ تا ١٠ به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تربیت مدرس واقع در امیرآباد، خیابان سیندخت، کوچه شهریور پلاک ٧٧ مراجعه کنند. جوابدهی فقط به صورت شفاهی یا از طریق پیامک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس دانشگاه تربيت مدرس دانشگاه تربیت مدرس طرح تحقیقاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، معرفی و نقد کتاب اسلام و مبانی حقوق بشر از سوی گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی و انجمن حقوق شناسی برگزار می‌شود.

این جلسه با حضور سیف الله صرامی عضو هیأت علمی و مسؤول پژوهشگاه فقه و حقوق علوم و فرهنگ اسلامی، سید محمد قاری سید فاطمی استاد دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه مفید قم، احمد کاظمی موسوی پژوهشگر حقوق و معارف و اسلامی، حجت الاسلام رحیم نوبهار مؤلف کتاب و عضو هیأت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برپا خواهد شد.

دبیری جلسه را بزرگمهر بشیریه دانش آموخته حقوق کیفری و جرم شناسی و عضو انجمن حقوق شناسی بر عهده دارد.

این نشست امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ در خانه اندیشمندان علوم انسانی به نشانی خیابان استاد نجات اللهی، بوستان ورشو، خانه اندیشمندان علوم انسانی سالن حافظ برگزار می‌شود.

کد خبر 6096989 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اولین داروی رشد دندان آزمایش می‌شود
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • ۱۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی