Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه حالات معنوی ماه رمضان بویژه تقوا را باید در خود تقویت کنیم، اظهار داشت: عید فطر، عید پیروزی عمل به وظیفه است و خدا این روز را عید قرار داده است.

امام جمعه بندر دیر افزود: برخلاف اعیادی که در دیگر کشورها همراه با گناه و معصیت است، اعیاد اسلامس همراه با معنویت و نماز و ارتباط با خدا و خلق خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با اعلام فردا به عنوان روز عید فطر از سوی برخی مراجع، عنوان کرد: این مسئله تازگی ندارد و طبیعی است و همان طوری که در مسئله فطریه اختلاف است در مسئله رؤیت هلال ماه نیز اختلاف وجود دارد و این مسئله ای سیاسی نیست؛ دشمنان ما گاهی اوقات از این قضایا سوء استفاده می‌کنند که غلط می کنند و اینجا جای سوء استفاده نیست.

حسینی با اشاره به ابراز دغدغه برخی افراد در فضای مجازی نسبت به سلامتی مردم با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در دیر، گفت: بنده از همان اوائل پیام می دادم که همه شرعا موظف هستیم به فتوای مراجع عمل کنیم که البته خود ستاد ملی کرونا اجازه برگزاری نمازجمعه در مناطق سفید داده اند.

وی با تأکید بر اینکه با قاطیعت ادعا می کنیم تنها جایی که به دستورالعمل های بهداشتی عمل می‌شود مصلی است، افزود: برخی افراد دغدغه سلامتی مردم دارند اما عده ای هم سوء استفاده کرده و می خواهند مصلی و نماز جماعت را زیر سوال ببرند.

امام جمعه بندر دیر بیان کرد: از نمایندگان مجلس دهم و نماینده منطقه خودمان به خاطر کارهای خوبی که انجام داده اند تشکر می کنیم البته نقدهایی هم بود که الان  دیگر جای بحث آن نیست.

وی اضافه کرد: نمایندگان جدید نقاط قوت مجلس دهم را در خود تقویت و نقاط ضعف آن را همراه نداشته باشند و در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب، شعار سال و خدمت به مردم گام های بلندی بردارند و مطالبات رهبری را جامه عمل بپوشانند.

حسینی یادآور شد: طبق پیام هایی که مردم به ما داده اند امسال در ماه رمضان در بحث آب و قطعی آن مشکلی نداشتیم.

کد خبر 4933322

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب عید سعید فطر حجت الاسلام سید علی حسینی بوشهر ماه مبارك رمضان شهرستان دیر ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان شب قدر قزوین عید سعید فطر شیوع کرونا روز جهانی قدس روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند