Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سی امین قسمت از برنامه مناسبتی «مکث» در قالب ویژه برنامه‌ای ۲ قسمتی در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ساعت ١٩:٣٠ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، در این ویژه برنامه که همزمان با عید سعید فطر روی آنتن می‌رود در ابتدا داریوش کاردان میزبان مجتبی هدایت‌یعقوبی پزشکی است که مبتلا به کرونا شد اما بعد از بهبودی بلافاصله به بخش بیماران کرونایی در بیمارستان بازگشته و مشغول خدمت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت یعقوبی راوی خاطرات جالبی از دوران بیماری و معالجه بیماران کرونایی خواهد بود.

در بخش دیگر برنامه نیز لاله صبوری و مریم سعادت میهمان برنامه خواهند بود و از تجربه اجرا و خاطرات‌شان شنیدنی‌شان از این تجربه جالب خواهند گفت.

برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه ۲ قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود،قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر  گلاره عباسی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش رسول نجفیان، کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

کد خبر 4933341 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان داریوش کاردان عید سعید فطر برنامه تلویزیونی ویروس کرونا شبکه دو سیما تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی سریال ایرانی رادیو نمایش برنامه رادیویی رادیو ایران شبکه پنج سیما روز قدس شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است

دریافت 261 MB کد خبر 6089380

دیگر خبرها

  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم