Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، محمود واعظی،  با اشاره به برگزاری جلساتی با حضور رئیس جمهوری و اقشار مختلف و نخبگان کشور در ماه رمضان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «ماه مبارک رمضان‌ از ابتدای دولت تدبیر و امید، فرصتی مغتنم برای گفت‌وگوی اقشار مختلف و نخبگان با رئیس‌جمهور بوده است. گفت‌وگوهای سازنده‌ای که رئیس‌جمهور در آنها بیشتر شنونده است و عمده‌ی وقت به بیان دغدغه‌ها، نظرات و دیدگاه‌های مدعوین می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسات از آنجا که اهمیت ویژه‌ای برای رئیس‌جمهور دارد، در تمام سال‌های گذشته به طور مرتب برگزار شده بود. امسال هم که میهمان ناخوانده کرونا شرایط ویژه‌ای را در کشور بوجود آورده، تلاش کردیم این سنت حسنه دچار وقفه نشود.

در دیدارهای امسال البته به جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی، توفیق میزبانی از تعداد کمتری از عزیزان را داشتیم و ناگزیر شدیم جلسات را بدون ضیافت افطار برگزار کنیم. شکل‌ و شمایل متفاوت این جلسات البته از رونق آنها نکاست و خوشبختانه گفت‌وگوهای بسیار مفید و موثری با مشارکت و استقبال بسیار خوب اساتید، کارشناسان و صاحب‌نظران از اقشار مختلف شکل گرفت.

گفت‌وگوی جمهور و رئیس‌جمهور از راهبردهای مبنایی دولت تدبیر و امید است که جلسات ماه مبارک رمضان نمادی از آن به شمار می‌رود. خوشحالیم که به رغم مشکل شیوع کرونا اجازه ندادیم این سنت نمادین به محاق برود و خدشه‌ای در دیدارها صمیمانه‌ی یادشده بوجود بیاید.»

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دولت ماه رمضان نخبگان کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به برگزاری دو جلسه با حضور مقامات دولتی در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل ارزی در کشور اظهار کرد: جلساتی که در مجلس انجام و رئیس مجلس و روسای کمیسیون های اقتصادی آن حضور دارند، عمدتاً مباحث حول همکاری‌ها، همراهی و برون رفت از مشکلات است.

وی گفت: تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفت‌وگو کردیم و نظرات خود را گفتیم و نظرات دولت را نیز شنیدیم و در نهایت نیز قرار شد تا دولت راهکارهایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می‌توانند مشکلات را حل کنند، اتخاذ نماید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه «وزارت اقتصاد در حال کار درباره بازار ارز است و حتماً گزارش این اقدامات به مجلس ارائه خواهد شد»، عنوان کرد: حتماً جلسات مشترک دولت و مجلس مجددا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است