Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد بالقوه دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا، روز گذشته در یک ویدئوی تبلیغاتی تصمیم ترامپ برای بازی کردن گلف در شرایط شیوع ویروس کرونا را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد بالقوه دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، روز گذشته (شنبه)، در ویدئویی تبلیغاتی از تصمیم ترامپ برای بازی کردن گلف در روز یادبود که فردا بیست و پنجم مه سالروز آن است، به شدت انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه روزنامه «هیل»، بایدن در این ویدئوی تبلیغاتی عنوان می‌کند در حالی که آمار تلفات ناشی از کرونا در آمریکا رو به افزایش، رئیس‌جمهور (ترامپ)، قصد دارد گلف بازی کند.

این ویدئوی 30 ثانیه‌ای تصاویری از ترامپ را نشان می‌دهد که در حال بازی گلف در باشگاهی در ویرجینا است. بعد از این تصاویر و در میانه‌های این ویدئو، تصاویر از کارکنان درمانی در بیمارستان‌های آمریکایی را نشان می‌دهد که در انجام تست کرونا روی بیماران مبتلا هستند.

آمار مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است و ظاهراً روز‌های آینده کاهشی در آن مشاهده نخواهد شد.

بر اساس گزارش دانشگاه جان هاپکینز آمریکا، تاکنون آمریکا بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر مورد مبتلا به ویروس کرونا داشته است که بیش از 98 هزار نفر از این مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

وبگاه هیل در ادامه نوشت، ویدئوی تبلیغاتی بایدن که در شنبه شب به وقت محلی منتشر شد، آخرین اقدام بایدن علیه عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا در دوره کرونا بود. بایدن واکنش ترامپ به این بحران را ناکافی خوانده است.

اوایل ماه مه نیز بایدن ویدئوی تبلیغاتی دیگری را منتشر کرد ترامپ را به سوء‌مدیریت در مواجهه با بیماری کرونا متهم کرد و از اقتصاد شکست‌خورده آمریکا که بر اثر اقدامات مهاجرتی ترامپ به وجود آمدند، انتقاد کرد.

بایدن در این ویدئو گفت: «دونالد ترامپ یک اقتصاد فوق‌العاده ایجاد نکرد. شکست او در مدیریت و رهبری این اقتصاد را تخریب کرد.»

کمپین انتخاباتی ترامپ نیز با انتقادات خود به بایدن حمله کرده‌اند و از موضع «دوستانه» وی نسبت به چین انتقاد کرده‌اند.

ترامپ حتی در موقعیتی گفت که چین تمایل شدیدی به پیروزی بایدن در انتخابات دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ویدئوی تبلیغاتی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در اقدامی عوام فریبانه با به تصویر کشیدن یکی از آزادشدگان از سوی گروه های مقاومت فلسطینی ادعا کرد: تا زمانی که همه گروگان ها (اسیران) مانند «ابیگل» (Abigail) که توسط (مقاومت اسلامی فلسطین) حماس از خانواده های خود جدا و نگهداری شده اند، به آغوش خانواده های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت!

رئیس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن شرایط طاقت فرسای هزاران اسیر مظلوم فلسطینی در بند اشغالگران قدس در این خصوص مدعی شد: به آنها قول می دهم. به خانواده های آنها قول می دهم.

این در حالیست که «جو بایدن» تصویری از دیدار خود با «ابیگل» که توسط گروه های مقاومت فلسطینی آزاد شده است را در این پیام عوام فریبانه به اشتراک گذاشته است!

کد خبر 6090369

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد