Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، کمیته میانجیگری امروز اعلام کرد که دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی جنوبی در استان أبین به توافق آتش بس دست یافتند. این توافق پس از ۱۰ روز درگیری حاصل شده است.

به موجب این توافق، مسافران اجازه تردد در مناطق درگیری میان دو طرف (واقع در حد فاصل دو شهر شقره و زنجبار در شرق أبین) داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نظامی یمن گفت که توافق آتش‌بس بین نیروهای هادی تحت حمایت عربستان سعودی و نیروهای شورای انتقالی جنوبی تحت حمایت امارات از امروز یکشنبه وارد مرحله اجرایی می‌شود و به مدت سه روز دیگر قابل تمدید است.

شهر زنجبار مرکز استان أبین از حدود ۲ هفته پیش شاهد درگیری میان نیروهای عبد ربه منصور هادی و نیروهای شورای انتقالی است. این درگیری در پی اعلام خودمختاری شورای انتقالی جنوب صورت گرفته بود.

کد خبر 4933349

منبع: مهر

کلیدواژه: أبین یمن عبد ربه منصور هادی آتش بس شورای انتقالی جنوب یمن ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عربستان سعودی روسیه ایران شیوع کرونا افغانستان سوریه دونالد ترامپ امارات متحده عربی لیبی شورای انتقالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری مهر، از اواخر شامگاه دیروز شنبه تا ابتدای بامداد امروز یک شنبه، در درگیری مسلحانه ای در یکی از محلات زاهدان که ناشی از اختلافات شخصی به وقوع پیوسته بود، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

در این بین برخی از گروهک‌های معاند با انتشار اخبار و فیلم و عکس‌هایی این درگیری که به دلیل اختلافات شخصی رخ داده را درگیری نیروهای امنیتی و افراد مسلح ناشناس عنوان کرده بودند که این موضوع در پیگیری خبرنگار مهر، تکذیب شد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در این خصوصاً با بیان اینکه براثر یک درگیری ناشی از اختلافات شخصی در یکی از محلات زاهدان، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند، گفت: پس از وقوع درگیری در این محله، نیروهای بسیجی نزدیک به این محل برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شده‌اند و ربطی به درگیری نداشته‌اند.

وی ادامه داد: پیگیری برای شناسایی عوامل و دستگیری آنان ادامه دارد.

کد خبر 6096799

دیگر خبرها

  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • پخش زنده| نشست خبری «هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان