Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، فرماندهی الحشدالشعبی در محور عملیات سامرا امروز (یک‌شنبه) اعلام کرد نفوذ تروریست‌ها داعش به غرب شهر مقدس سامرا به دست نیرو‌های مردمی دفع شد.

این فرماندهی در بیانیه‌ای اعلام کرد: عناصر گروه تروریستی داعش قصد داشتند به یگان‌های تیپ ۳۱۴ نفوذ کنند و عملیات تروریستی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: نیرو‌های گروه ضربت تیپ ۳۱۴ بلافاصله به مقابله با تروریست‌های داعش اقدام و آن‌ها را مجبور به فرار کردند.

پایگاه اینترنتی الحشدالشعبی دیروز (شنبه) نیز اعلام کرد یگانی از تیپ پنجاه و ششم بسیج مردمی عراق حملات تروریست‌ها را به روستای «قشقایه» در غرب کرکوک ناکام گذاشت و در این حملات یک شهروند عراقی اهالی روستای قشقایه به شهادت رسید.

به گفته کارشناسان امنیتی عراق، نیرو‌های آمریکا با تسلط بر بخش‌هایی از نوار مرزی عراق و سوریه، این مناطق را به نقطه امنی برای رفت‌وآمد عناصر تروریستی به این دو کشور، محلی برای آموزش و آماده‌سازی آن‌ها و تجهیز این عناصر به سلاح برای اجرای عملیات‌های جنایتکارانه تبدیل کرده‌اند.

سرتیپ یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق نیز روز (جمعه) از وجود بیش از ۷۰ هزار تروریست در اردوگاه‌های سوریه در نزدیکی مرز عراق خبر داد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الحشد الشعبی عراق تروریست های داعش حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «داون نیوز»، نیرو‌های پلیس مبارزه با تروریسم پاکستان (CTD) به کمک نهاد‌های اطلاعاتی یک عملیات موفق در منطقه «بکهر» از نواحی ایالت پنجاب این کشور انجام دادند.
به گفته منابع خبری نیرو‌های پلیس ۲ تروریست را حین تلاش برای ورود به ایالت سند شناسایی و در جریان یک عملیات و تیراندازی شدید به هلاکت رساندند.
داون نیوز نوشت: این تروریست‌ها در چندین فقره حمله تروریستی به ساختمان‌های حساس دولتی و نظامی تحت تعقیب بوده اند.
گفته می‌شود از این دو تروریست عضو گروه‌های ممنوعه مقدار زیادی مواد منفجره کشف و ضبط شده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد