Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت ونزوئلا با اعلام خبر ورود نفتکش ایرانی به منطقه اقتصادی این کشور از کمک ایران به ونزوئلا قدردانی کرد.

قدس آنلاین: وزیر نفت ونزوئلا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر از ورود نخستین نفتکش از پنج محموله سوخت ایرانی به منطقه اقتصادی ونزوئلا در روز شنبه خبر داد.

وی در این پیام نوشت: همکاری ایران و ونزوئلا در حوزه انرژی بر مبنای تبادلات علمی و توسعه سازنده صنعت هیدروکربن بنا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجربه همچنین ما را به عنوان کشورهای عضو اوپک متحد می کند. ممنون برادران!

وی در پیامی دیگر تصریح کرد: این نفتکش در حال حاضر در منطقه اقتصادی انحصاری ونزوئلا قرار دارد.

همچنین خبرگزاری رویترز در گزارشی با اشاره به داده های ردیابی کشتی از سایت (Refinitiv Eikon)  اعلام کرد که نخستین نفت کش ایرانی به منطقه اقتصادی انحصاری ونزوئلا وارد شده است.

براساس داده‌های منتشر شده در سایت مرکز داده‌های ترافیک دریایی (marinetraffic) ، کشتی فورچون ایران هم اکنون در محل ساحل شمالی آمریکای جنوبی (NCSA) قرار دارد و به سوی خاک ونزوئلا در حرکت است اما بندر محل استقرارش همچنان مشخص نیست.

کشتی نفتی فورچون در سال ۲۰۰۴ ساخته شده و طول عمر آن ۱۶ سال است و هم اکنون با پرچم جمهوری اسلامی ایران فعالیت دریایی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نفتکش هاي ايران صادرات بنزین به ونزوئلا روابط ايران و ونزوئلا منطقه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود

اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل از موافقان حمله به جنوب غزه، نتانیاهو را تهدید کرد و گفت: اگر تصمیم بگیرید، پرچم سفید بلند کنید و فرمان اشغال رفح (جنوب غزه) را که مأموریت نابودی حماس، بازگردانی امنیت ساکنان جنوب و شهروندان اسرائیل و همچنین بازگردانی تمام برادران ما و برادران ربوده‌شده ما به خانه‌هایشان است، لغو کنید، کابینه‌ای که آن را ریاست می‌کنید، دیگر حق وجود داشتن نخواهد داشت.

اخیراً در مصر به عنوان میانجی مذاکرات آتش‌بس غزه، پیشنهاد‌هایی برای تبادل اسرا، برقراری آتش‌بس و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از غزه مطرح شده است که برخی وزرای اسرائیلی به‌شدت با آن مخالفت کرده‌اند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند