Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، حسن روحانی روز شنبه در تماس تلفنی با امیر قطر درباره مباحث مختلفی از جمله همکاری و توسعه روابط بویژه روابط اقتصادی و تجاری تاکید کرد. رییس جمهوری ایران هم‌چنین درباره میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز به همتای قطری‌اش گفت‌وگو کرد. روحانی با اشاره به میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال افزود: "در این زمینه ایران هم آماده است در زیرساخت ها و تامین نیازمندی های مورد نظر حضور داشته باشد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جام جهانی قطر اولین دوره جام جهانی است که در زمستان برگزار خواهد شد که این تصمیم به خاطر شرایط بهتر بازیکنان و هواداران گرفته شده است. 

چندین رسانه روسی از جمله سایت sportrbc به بازتاب اعلام آمادگی ایران برای کمک به کشور قطر برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخته‌اند. 

تصمیم در مورد میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ توسط فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در سال ۲۰۱۰ گرفته شد. قطر اولین کشور عربی خواهد بود که میزبان جام جهانی خواهد بود.

بازی‌ها در هشت ورزشگاه در هفت شهر در سراسر کشور قطر برگزار می‌شود. این مسابقات با حضور ۳۲ تیم ملی برگزار می شود.

از بین هشت ورزشگاه پیشنهادی جام جهانی، ساخت و ساز در یک استادیوم - ورزشگاه بین المللی خلیفه - به پایان رسیده است، در حالی که شورای عالی قول داده دو سال قبل از شروع مسابقات جام جهانی همه اماکن و استادیوم‌ها باقی مانده را تحویل دهد.

جام جهانی فیفا قطر ۲۰۲۲ ، از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر برگزار می شود.

منبع: الف

کلیدواژه: جام جهانی ۲۰۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی از پنج شنبه ۶ اردیبهشت آغاز شد و در نخستین روز، رقیه شجاعی ملی پوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R۲ کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز و ایستادن در جایگاه هشتم راهی مرحله فینال شد. نماینده کشورمان در این مرحله در رده هشتم قرار گرفت.   ساره جوانمردی، رقیه شجاعی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و فائزه احمدی نمایندگان ایران در جام جهانی هستند.   هدایت این تیم را حسین امیری بر عهده دارد.   جام جهانی پاراتیراندازی با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان