Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از بازگشایی درب‌های این مکان مقدس در روز دوشنبه با حضور جمعی از علما و خانواده‌های شهدا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی اماکن مقدس، اظهار کرد: در راستای این مصوبه، درب‌های مسجد مقدس جمکران نیز همزمان با دیگر اماکن مقدس از روز دوشنبه پنجم خرداد ماه از ساعت ٧ الی ١٨ بر روی زائران باز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باب الشهدا و باب المعصومه(س) برای ورود زائران به مسجد باز خواهند شد و تمام صحن‌های این مکان مقدس با حفظ فاصله گذاری اجتماعی پذیرای زائران خواهند بود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه طبق پروتکل‌های اعلامی از سوی وزارت بهداشت، زائران باید تمام ملزومات شخصی اعم از ماسک، دستکش، مهر، تسبیح، سجاده، قرآن و کتب ادعیه، چادر و... را به همراه داشته باشند، بیان کرد: همچنین به همراه داشتن هر گونه وسائل تغذیه و خوراکی به جز آب آشامیدنی ممنوع اعلام شده و مسجد مقدس جمکران نیز از ارائه این خدمات معذور است.

حسین آبادی افزود: تا اطلاع ثانوی هیچگونه مراسم و تجمعی در مسجد مقدس جمکران برگزار نخواهد شد و از زائران نیز درخواست می‌کنیم به هیچ عنوان تجمعی در مسجد نداشته باشند و در محل‌هایی که توسط خادمین مشخص شده مستقر شوند تا ان شالله با رعایت دستورالعمل‌ها بتوانیم این مرحله از بازگشایی را به خوبی سپری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: درب‌های این مسجد مقدس از ساعت هفت روز دوشنبه با حضور جمعی از علما، خانواده‌های معزز شهدا و خادمین این مکان مقدس بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: مسجد خانواده شهدا علما قم مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مهدی میرباقری شاهرودی در یادواره شهدای روحانی شاهرود که بعد از ظهر شنبه در مدرسه قلعه برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت کسب معارف الهی، تاکید کرد: شناخت خدا موجب سعادت بندگان می‌شود.

وی خطاب به دستگاه‌های فرهنگی و مبلغان دینی و علما و طلاب، تاکید کرد: هر کس که دل مؤمنی را از شبهات پاک کند از هزار عابد شیعه و مؤمن بالاتر قرار خواهد گرفت.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان آتی با بیان اینکه خداوند تمام بنده‌های خود را آفریده تا خدایشان را بشناسند و به عظمت آن واقف شوند، تاکید کرد: علما در شناساندن اهمیت عبادت و عبودیت نقش مهمی دارند.

میرباقری شاهرودی با اشاره به رسالت خانواده‌ها در قبال فرزندان خود، گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا و اهمیت عبادت را برایشان تبیین کنند.

وی با بیان اینکه برترین راه در عالم راه بندگی و معرفت الهی است، تاکید کرد: سرچشمه و منشأ و آن نقشه راه رسیدن به معارف الهی همانا پیامبران (ص) محسوب می‌شوند.

عضو خبرگان رهبری از استان البرز همچنین با بیان اینکه مقام بندگی خداوند بسیار بزرگ است، گفت: آغاز راه معرفت پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) هستند.

کد خبر 6096675

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • گزارش تصویری | مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران