Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرم‌های مطهر از فردا دوشنبه (۵ خردادماه) در جای جای ایران اسلامی به‌روی زائران و مجاوران باز خواهد شد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  گروه استان‌ها، تولیت‌های آستان‌های مقدس کشور نسبت به بازگشایی حرم‌های مطهر از دوشنبه 5 خردادماه بیانیه مشترک صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ان‌شاءالله از روز دوشنبه 5 خردادماه، صحن‌های حرم‌های مطهر مطابق زمان اعلام شده توسط ستاد به روی زائران ارجمند بازگشایی خواهد شد. به منظور حفظ سلامتی شیفتگان و زائران محترم تقاضا داریم همه عزیزان در زمان تشرف به زیارت، حداکثر همکاری را با خادمان خود در آستان‌های مقدس داشته باشند و نسبت به رعایت شیوه نامه‌های ابلاغی و اصول بهداشتی اعم از همراه داشتن ماسک و دستکش، توجه جدی به عمل آورده و هنگام تشرف به حرم‎های مطهر ضمن حفظ فاصله اجتماعی مناسب (2 متر) جانماز، کتب ادعیه، قرآن شخصی و بانوان محترم چادر به همراه داشته باشند.

در این راستا آستان قدس رضوی در اطلاعیه‌ای ساعات بازگشایی حرم مطهر و نکات ضروری که هنگام تشرف توسط زائران باید رعایت شود را اعلام کرد.

در اطلاعیه‌ این آستان آمده است: از روز دوشنبه 5 خرداد‌ماه صحن‌های حرم مطهر علی ابن موسی الرضا(ع) به‌روی زائران ارجمند روزانه از یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب بازگشایی خواهد شد.

از سوئی دیگر قائم‌مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)  جزئیات بازگشایی درب‌های حرم حضرت معصومه(س) را اعلام کرد و گفت: صحن‌ها و حیاط‌های روباز از ساعت هفت صبح تا 19 عصر در اختیار زائران و مجاوران خواهد بود.

هادی محمودنژاد افزود: صبح روز دوشنبه پنجم خردادماه با به صدا درآمدن نقاره‌های حرم مطهر، صحن‌های این حرم شریف در اختیار زائران، مجاوران و همه ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ز

R41362/P41362/S6,61,62,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روی زائران حرم های مطهر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش این استان گفت: امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز وتا ۲۲ خردادماه ادامه دارد. .یونس محمودزاده افزود: در پایه نهم سه درس فارسی، علوم تجربی و ریاضی هماهنگ کشوری و بقیه دروس هماهنگ استانی هستند. وی افزود: آزمون نوبت دوم پایه‌های هفتم وهشتم نیز از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد. همچنین برنامه امتحانی پایه‌های هفتم وهشتم هماهنگ استانی و سوالات هماهنگ شهرستانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس در ۲ شهر خوزستان تشییع می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت، تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در خوزستان
  • هشدار؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور از فردا تا دوشنبه!
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول