Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت، جزئیات برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی در این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.

ایوب سرایلو در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با بیان اینکه سوم خرداد (سالروز فتح خرمشهر) روز مقاومت و ایثار است، گفت: «مسابقه کتابخوانی مجازی ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت برگزار و جوایزی به نفرات برتر اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی، هدف از برگزاری اینگونه مسابقات را نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، روحیه ایثار و شهادت‌طلبی و خودباوری عنوان کرد و ادامه داد: «سؤالات این مسابقه از وصیت‌نامه الهی ـ سیاسی شهید قاسم سلیمانی طراحی و در کانال اطلاع‌رسانی دانشگاه بارگذاری شده و دانشجویان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به کانال مجازی دانشگاه مراجعه کنند.»

مسئول ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت با بیان اینکه شهدا و ایثارگران حق زیادی بر گردن ما دارند، خاطرنشان کرد: «دیدار و سرکشی از خانواده‌های جانبازان و شهدای دانشجویان شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی و تجلیل از آنان جزء برنامه‌های این واحد دانشگاهی است.»

سرایلو خاطرنشان کرد: «با توجه به شرایط امسال و شیوع بیماری کرونا، بیشتر برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در فضای مجازی پیگیری شده است.»

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت شهید قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با سراسر کشور دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد سلماس نیز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی (در حمایت از مردم مظلوم غزه) و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل ساختمان آموزشی دانشگاه تجمع کردند.   دکتر ناصری رییس دانشگاه ازاد شهرستان سلماس ضمن حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی، اقدامات ضد دانشجویی مسوولین این دولت‌ها را محکوم کرد.   او در این خصوص اظهار داشت: خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد