Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:51:58 GMT

انفجار گاز در پردیس اهواز دو مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۹۶۳۵

انفجار گاز در پردیس اهواز دو مصدوم برجای گذاشت

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مصدومیت دو نفر در حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعت ۱۳:۲۴ امروز (۴ خردادماه) در تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، انفجار گاز در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی دو طبقه در خیابان گلبرگ ۳ منطقه پردیس اطلاع‌رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آتش‌نشانان با امکانات و تجهیزات لازم در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن‌سازی محل، حادثه دو نفر از ساکنین منزل که یک دختربچه هفت ساله و یک مرد ۳۰ ساله بودند را از زیر آوار ناشی از انفجار گاز نجات دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهار کرد: مصدومین حادثه به امدادگران اورژانس ۱۱۵ جهت درمان تحویل داده شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش نشاني حوادث انفجار گاز انفجار گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد