Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@17:04:34 GMT

یک مونیخی، بایرن را تشویق به خرید لروی سانه کرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۹۷۷۲

یک مونیخی، بایرن را تشویق به خرید لروی سانه کرد

عضو خط دفاع تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان،‌باواریایی‌ها تشویق به خرید «لروی سانه»‌ کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حضور «سانه» در تیم بایرن نه فقط هواداران پرشمار تیم مونیخی را خوشحال می کند، بلکه باعث خرسندی «جروم بواتنگ»‌، مدافع میانی و پرسابقه تیم نیز می شود.

بواتنگ که خود یک سال در فوتبال انگلیس حضور داشته و برای منچسترسیتی بازی کرده،‌ با «سانه» در تیم ملی آلمان همبازی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بدیهی است که توانمندی های فنی بیشمار وینگر سیتیزن‌ها را خوب می شناسد و البته با توصیه‌اش، مدیریت بایرن را تشویق و ترغیب به خرید هر چه سریع ‌تر گلزن 24 ساله می کند.

بواتنگ در این باره به سایت گل گفت: لروی فوتبالیستی بسیار توانمند است. او با خصوصیات مثال‌زدنی که دارد،‌می تواند بایرن را به سطح جدیدی برساند.

سانه در تاریخ 4 اوت سال گذشته که نخستین بازی فصل جاری فوتبال انگلیس بود، دچار پارگی رباط صلیبی شد و ماه‌ها دور از فوتبال ماند. 

او از اواخر ژانویه تمریناتش را آغاز کرد و امیدوار بود به بازی های آخر فصل منچسترسیتی برسد، اما شیوع کرونا و تعلیق بازی های باشگاهی، مانع تحقق رویای فوروارد ملی‌پوش آلمانی شد.

وی از سال 2016 عضو آبی های آسمانی است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط سانه در دقیقه ۵۴
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم