Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت سیاحتی علی‌صدر گفت: غار علی‌صدر به عنوان بزرگ‌ترین غار آبی جهان با قابلیت قایق‌رانی با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی میزبان مسافران و گردشگران است.

مهدی مجیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: این غار بعد از بازگشایی مجدد از ابتدای خرداد تا عصر روز دوشنبه ۴ خرداد، میزبان ۳ هزار مسافر بوده که بدون کوچک‌ترین مشکلی توانسته‌اند از غار علی‌صدر بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی همه پرسنل شرکت علی‌صدر و حمایت فرمانداری کبودراهنگ و مرکز بهداشت این شهرستان نظارت دقیق بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه علی‌صدر اتفاق افتاده و در این راستا مردم روستای علی‌صدر و مسافران نیز بسیار ما را یاری رساندند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علی‌صدر با بیان اینکه غار علی‌صدر یکی بی‌نظیرترین غارهای آبی جهان است، گفت: حفظ سلامت مردم اولویت اصلی این مجموعه است و برای این مهم از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

وی با اشاره به آغاز به کار فعالیت‌های مجتمع عباس آباد(بام همدان) افزود: تلاش شده تا در این مجتمع به ویژه رستوران و سوییت‌های اقامتی تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و امیدواریم مسافران و گردشگران عزیز از  خدمات این مجتمع نیز استفاده کنند.

مجیدی از همه ایرانیان و مردم استان همدان خواست در هنگام بازدید از غار علی‌صدر و مجتمع عباس آباد(بام همدان)، در رعایت نکات بهداشتی دقت لازم را به عمل آوردند.

وی هم‌چنین به نگارش طرح جامع توسعه منطقه علی‌صدر اشاره کرد و گفت به زودی با اجرای این طرح شاهد تحولات خوبی در مجموعه علی‌صدر خواهیم بود.

انتهای پیام/3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: غار علی صدر مسافران همدان صدر پروتکل های بهداشتی غار علی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان

علیرضا قاسمی در بازدید از مناطق سیل زده گفت: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستا‌هایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستا‌ها و شهر‌های درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکر‌های آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • محله‌های همدان میزبان تماشاخانه سیار
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟