Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@12:17:13 GMT

درگذشت «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۹۹۶۲

ساعت 24 -در پی انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درباره گذشت «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان، دفتر ریاست‌جمهوری این کشور این شایعه را تکذیب کرد.

دفتر رسانه‌ای رئیس‌جمهور لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که شایعات منتشر شده درباره وضعیت جسمانی «میشل عون» صحت ندارد.

طبق گزارش شبکه المنار، در این بیانیه از همگان خواسته شده است که نسبت به این قبیل شایعات و اکاذیب که برخی طرف‌های شناخته شده با هدف ایجاد هرج و مرج در این شرایط حساس کشور آن را ترویج می‌دهند، آگاه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته برخی گروه‌ها خبر فوت میشل عون (۸۵ ساله) را در برنامه واتسآپ منتشر کرده و مدعی شدند که خبرگزاری رسمی لبنان این خبر را منتشر کرده است.

از سوی دیگر خبرگزاری رسمی لبنان این خبر را تکذیب و تأکید کرد که نسبت دادن این خبر کذب به خبرگزاری لبنان «در راستای سناریو خیالی بی‌پایه و اساس است».

خبرگزاری لبنان همچنین تصریح کرد که انتشار این خبر هیچ ارتباطی به این خبرگزاری ندارد و هدف از آن تنها ایجاد هرج و مرج است.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: میشل عون میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرین امروز تیم ملی والیبال کشورمان امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. این تمرین امروز یک میهمان ویژه داشت. سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در تمرین امروز حضور پیدا کرد و نظاره گر تمرین ملی پوشان بود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتاب میریام؛ خاطرات سیده رباب صدر منتشر شد
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • امشب؛ دهمین گزارش تلویزیونی رئیس جمهور به مردم
  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد