Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:57:22 GMT

درخواست کی‌روش برای تغییر تقویم لیگ‌های اروپایی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۰۵۵۹

درخواست کی‌روش برای تغییر تقویم لیگ‌های اروپایی

از نگاه کارلوس کی‌روش تقویم لیگ های معتبر اروپایی باید حداقل در کوتاه مدت تغییر کند.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران که اکنون هدایت کلمبیا را برعهده دارد، خواستار یک بازنگری در تقویم لیگ‌های معتبر فوتبال دنیا شد. کی‌روش معتقد است که شروع لیگ ها باید از ماه دسامبر باشد تا در زمان جام جهانی 2022 که برای اولین بار در پاییز و زمستان خواهد بود، تطابق پذیری بازیکنان با مشکل مواجه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ های فوتبالی از نگاه کی‌روش می تواند در تغییر تقویم فوتبال موثر واقع شود به خصوص اینکه لیگ های معتبری چون بوندسلیگا، لالیگا، لیگ برتر انگلیس و سری آ تا اواسط تابستان ادامه خواهند داشت و چاره ای جز شروع فصل بعد در پاییز نخواهد بود. کی‌روش همچنین خواستار تعطیلی فوتبال آماتور و فوتبال زنان تا پایان شیوع کروناست.

 

متن کی‌روش در وبسایت فدراسیون فوتبال کلمبیا منتشر شده و در بخشی از آن می خوانیم:« چالش اصلی این است که باید یک هماهنگی و یکپارچگی ایجاد شود و این نیاز به اتخاذ تصمیماتی جامع دارد. ما باید شیوه های معمول فکر کردن و عمل کردن در فوتبال را زیر سوال برده؛ بدون اینکه گذشته پرافتخار را به شکل رادیکال و به طور کامل کنار بگذاریم.

بسیاری از لیگ های معتبر از ماه مارس به خاطر شیوع کرونا به تعویق افتاده اند. لیگ کره جنوبی و بوندسلیگا مدتی است که از سر گرفته شده اند در حالی که برخی کشورها نیز از هفته های پیش رو فوتبال را از سر خواهند گرفت. هرچند برخی کشورها مثل فرانسه لیگ را نیمه تمام گذاشتند و پی اس جی قهرمان اعلام شد یا لیگ هلند که نیمه تمام ماند ولی تیمی به عنوان قهرمان معرفی نشد.

جام جهانی 2022 قطر قرار است ماه های نوامبر و دسامبر برگزار شود و این یعنی لیگ های اروپایی باید تغییراتی اساسی را در تقویم معمول خود ایجاد کنند. ما به یک فرمول در دنیای فوتبال نیاز داریم که در کوتاه مدت اجازه دهد، غیرممکن تبدیل به ممکن شود.»

 

 

 

کلمبیا کارلوس کی روش(سرمربی) تیم ملی کلمبیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کلمبیا کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کلمبیا کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین فوتبال ایران با یک اتفاق تاریخی روبرو شد،اتفاقی که هواداران فوتبال سال ها منتظر آن بودند اما هیچ وقت عملی نشد تا اینکه در سال ۱۴۰۳ سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

واگذاری سرخابی‌ها باعث خواهد شد تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین چالش نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود و سرخابی‌ها بتوانند پس از سال‌ها به صورت همزمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال باشگاهی قاره کهن شرکت کنند.

بلافاصله پس از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید سرخابی ها خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت