Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین پنبه دانه پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : همه اصناف ملزم هستند در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت نام کرده و گواهی مربوطه را اخذ نمایند.

وی افزود: در صورت تصمیم ستاد کرونای استان خوزستان مبنی بر بازگشایی اصناف ، چنانچه متصدی واحد صنفی فاقد گواهی سلامت باشد به هیچ عنوان اجازه فعالیت به وی داده نمی شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای سلامت شهرستان شوشتر با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف ادامه داد :واحدهای صنفی که در مدت زمان اخیر به دلیل شیوع کرونا تعطیل نبودند ( مانند سوپر مارکت ها ، نانوایی ها و ..) هم ملزم به دریافت گواهی سلامت از سامانه وزارت بهداشت هستند .

وی گفت: هدف حفظ سلامت و قطع زنجیره ویروس کرونا است و با هر گونه سهل انگاری در این زمینه برخورد قاطع قانونی و نهایتا پلمب واحد صنفی منجر می شود.

ویروس کرونا از ۲ هفته گذشته افراد زیادی را در خوزستان مبتلا کرده به گونه‌ای که مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  اعلام کردند در چند روز گذشته یک چهارم مبتلایان به ویروس کرونا در کشور مربوط به خوزستان بوده است.

برای جلوگیری از ناپایدار شدن وضعیت انتشار ویروس کرونا در خوزستان، ادارات، بانک‌ها و اصناف غیر ضروری از ۲۲ تا ۲۹ اردیبشهت ماه در شهرستان های با وضعیت قرمز تعطیل اعلام شدند و مجدد از یکم تا پنجم خردادماه ادارات، شرکت ها، سازمان ها، دستگاههای اجرایی و بانک ها و اصناف تعطیل شدند.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزایش بیماریابی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی از عوامل افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان بوده است.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

برچسب‌ها شوشتر اصناف پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شوشتر اصناف شوشتر اصناف ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان

فریبرز جباری رئیس شبکه بهداشت و درمان لردگان گفت: پویش سلامت دهان و دندان از امروز یکشنبه به مدت چهار روز با هدف آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور

وی پیش بینی کرد: در این طرح حدود ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی تحت پوشش غربالگری قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فیلم| تخلفات صنفی طلا فروشان تبعات دارد
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز
  • ارتباط بیماری‌های دهان و دندان با افت عملکرد قلب، مغز و بروز برخی سرطان‌ها
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • پویش سلامت دهان و دندان
  • پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند