Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:53:59 GMT

آمادگی برای احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در خنج

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۰۶۲۸

آمادگی برای احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در خنج

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد عبداللهی گفت: دولت برای رفع مشکل مسکن دهک‌های سوم تا هشتم جامعه طرح مسکن اقدام ملی را طراحی و برنامه ریزی کرده و اجرای این طرح را به عهده بنیاد مسکن گذاشته شده است.

او افزود: تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر در دو مرحله ثبت نام و تقاضای متقاضیان در مرحله اول در شهرستان خنج از سوی وزارت راه شهرسازی تائید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج اضافه کرد: در مرحله دوم ثبت نام هنوز پالایش انجام نشده که پس از انجام این مهم نیز متقاضیان به این بنیاد معرفی می‌شوند.

عبداللهی همچنین خواستار تسریع در صدور پروانه ساخت شد و تاکید کرد: شهرداری اقدامات لازم را در خصوص مجوز ساخت و ساز انجام و در تسریح صدور پروانه ساخت فراهم کند تا بتوان با توجه به بسترهای فرهم شده نسبت به ساخت و ساز مسکن اقدام ملی مبادرت کرد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج ابراز امیدواری کرد که این نهاد با تاسی به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید، اهتمام خود را به کار ببندد تا گامهای موثری در تحقق شعار سال جهش تولید در حوزه خدمات رسانی به روستاییان و متقاضیان فاقد مسکن بردارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن احداث واحد مسکونی طرح اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج