Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» روز یکشنبه در تماس تلفنی با وزیر کشور، ضمن دریافت گزارش وضعیت برخی استان ها و چند شهر کشور که به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی از سوی مردم، ابتلا به ویروس کرونا رشد داشته است، تاکید کرد: مردم این استان ها و شهرها باید توجه داشته باشند که اگر اصول و مقررات بهداشتی را رعایت نکنند، ممکن است مجبور به بازگرداندن برخی محدودیت ها شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با قدردانی از مردم به خاطر رعایت نکات و مقررات بهداشتی در برگزاری نماز عید فطر در مساجد، با بیان اینکه فقط با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می توان زنجیره شیوع ویروس را قطع کرد، اظهار داشت: با این شرایط و همکاری خوب مردم می توانیم به تداوم روند بازگشایی اماکن و بقاع متبرکه و حرم های شریف امیدوار باشیم.

 روحانی با بیان اینکه با بازگشایی های اخیر برخی مراکز و کسب و کارها، نباید هشدارها در مورد رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم کم رنگ شود، افزود: بخش های اطلاع رسانی به ویژه صدا و سیما و فضای مجازی در زمینه آگاهی بخشی به جامعه و اطلاع رسانی مضاعف و فراگیر باید فعالیت خود را افزایش دهند.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه رسیدن به مرز کنترل بیماری کووید ۱۹ و مهار ویروس کرونا بدلیل همکاری مردم و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بوده است، گفت: به هیچ وجه نباید این تلقی در افکار عمومی بوجود آید که مراقبت ها و رعایت اصول بهداشتی اهمیت سابق را ندارد و لذا رعایت نکات بهداشتی و مراقبت همچنان باید در دستور کار مردم باشد.

"عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور نیز در این تماس تلفنی، گزارشی از وضعیت رشد تعداد مبتلایان در یک یا دو استان و چند شهر کشور به خاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند، برگزاری نماز عید فطر در مساجد با رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم و همچنین وضعیت تردد در جاده های بین شهری در تعطیلات آخر هفته و عید سعید فطر، ارائه کرد.

رییس جمهوری پیش از آن در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد تا ضمن تشدید فعالیت‌ها و اعمال نظارت از سوی ستادهای استانی مقابله با کرونا در دو استان و چند شهری که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا روند افزایشی داشته، برای مهار روند رشد ابتلا به ویروس در این مناطق اقدام شود.

برچسب‌ها عید سعید فطر صدا و سیما عبدالرضا رحمانی فضلی بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری تعطیلات عید فطر و نگرانی از شیوع کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر صدا و سیما عبدالرضا رحمانی فضلی بهداشت درمان و آموزش پزشکی عید سعید فطر صدا و سیما عبدالرضا رحمانی فضلی بهداشت درمان و آموزش پزشکی اصول بهداشتی پروتکل ها عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی فداکار، درحاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و غرفه توانمندی‌های صادراتی استان کرمان گفت: این نمایشگاه فرصتی شده که استان‌ها بتوانند بخشی از محصولات خود را در قالب زنجیره ارزش افزوده ارائه کنند و استان کرمان نیز در کنار سایر استان‌ها، در پنج زنجیره گیاهان دارویی، فرش، خرما، پسته و صنایع مس شرکت کرده است.

وی، با بیان اینکه مس کرمان، مجموعه موثر شناخته شده برای کشور و دنیا است، گفت: بخشی از زنجیره در داخل استان کرمان وجود دارد که دراین نمایشگاه معرفی شده و بازدیدکنندگان این محصولات را می‌بینند و استفاده می‌کنند.

فداکار، افزود: گل محمدی از محصولاتی است که در استان کرمان رونق گرفته و درکنار آن شرکت‌هایی برای تولید اسانس و استفاده‌های دارویی از آن بهره می‌برند.

استاندار کرمان ادامه داد: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، فرصت خوبی برای معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری هم هست.

فداکار، با بیان اینکه شرکت‌های معدنی بزرگی در استان کرمان هستند که در حوزه پایین دست آنها سرمایه‌گذاری‌های فراوانی قابل اجراست افزود: اینها یک ظرفیت فوق‌العاده برای استان هستند که هم اشتغال ایجاد می‌کند و هم ارزش افزوده‌ای در کنار آنها شکل می‌گیرد.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو ۲۰۲۴، ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

کد خبر 6092285

دیگر خبرها

  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است