Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بغداد الیوم،صادق الحسینی، یکی از فرماندهان سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) اعلام کرد نیروهای این سازمان در ۴ عملیات جداگانه به جستجو و پاکسازی بقایای تروریست‌های داعش در ۴ منطقه در استان دیالی در شرق عراق و هم مرز با ایران پرداختند.

الحسینی گفت: «نیرو‌های رزمی از چند گردان الحشد الشعبی ۴ عملیات جستجوی ناگهانی بر مبنای اهدافی مشخص در مناطق بحیره حمرین، ریف خانقین، جنوب قره تپه و خاوی العظیم انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی تاکید کرد: این عملیات به منظور رفع خطر تروریسم از شهر‌ها و روستا‌ها همزمان با حلول عید مبارک فطر است.

این فرمانده الحشد الشعبی گفت: این عملیات غافلگیر کننده برای دشمن به منظور تحکیم کمربند‌های امنیتی و تامین راه‌ها به خصوص راه‌های کشاورزی و باز استقرار نیرو‌ها در برخی مناطق است و در محور‌های متعدد انجام خواهد شد و نتایج آن به محض پایان یافتن عملیات اعلام خواهد شد.

برخی مناطق دیالی اخیرا شاهد شکاف امنیتی به دلیل فعالیت هسته‌های داعش به خصوص در حمرین و ریف خانقین بوده که تلفات مالی و جانی به همراه داشت.

استان دیالی در شرق عراق و هم مرز با ایران است و مرز خسروی نیز قدیمی‌ترین گذرگاه مرزی رسمی بین ایران و عراق است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الحشد الشعبی تحولات عراق مرز ایران گروه های تروریستی الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد

مهدی ضیغمی، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و دومین اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا در جمع خبرنگاران گفت: ایران بازارهای صادراتی عراق را از دست نخواهد داد. امیدواریم توافق جامع تجاری میان ایران و عراق به زودی امضا شود تا ایران بتواند به رقم توافق شده ۲۰ میلیارد دلار در تجارت با این کشور برسد.

ضیغمی در مورد صادرات خودرو از ایران به روسیه اظهار کرد: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به روسیه و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد