Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای به 500 استاد دانشگاه برتر جهان با اشاره جنایات رژیم صهیونیستی در دهه‌های گذشته از آنها خواستند در مجامع دانشگاهی یا صفحات مجازی خود رسانه و صدای مردم مظلوم فلسطین باشند.

معین رضیئی دبیر واحد بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: ما با توجه به شرایطی که شیوع ویروس کرونا، چند ماه اخیر در جهان رقم زده و سبب لغو بسیاری از تجمعات مانند راهپیمایی روز قدس شده، نامه‌ای به زبان انگلیسی خطاب به 500 استاد دانشگاه های برتر جهان و از طریق ایمیل زدیم که در آن به ذکر جنایات رژیم صهیونیستی در هفت دهه گذشته به همراه تبین طرح معامله قرن پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضیئی ادامه داد: در این نامه از اساتید درخواست شده در مجامع دانشگاهی ای که تدریس می کنند یا صفحات مجازی شخصی ای که دارند رسانه و صدای مردم مظلوم فلسطین شده و از آن‌ها حکایت کنند.

وی افزود: دلیل مهمی که از بین تمامی اقشار در غرب اساتید دانشگاه را انتخاب کردیم این است، که مبدا همه تحولات در غرب را دانشگاه‌ها می دانیم، دانشگاه‌هایی که تحت اختناق شدید دولت های غربی اجاره برگزاری کوچک ترین برنامه ای در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی داده نمی شود.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: الحمدالله پس از ارسال نامه تاکنون از دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا پاسخی دریافت کرده ایم، که حاضرند با ما همکاری لازم را در مورد مسئله فلسطین داشته باشند.

به گزارش فارس ترجمه فارسی نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شیوع ویروس کرونا چند ماهی است که زندگی  جهانیان را وارد قرنطینه و محاصره  کرده است تجربه   قرنطینه برای مردم جهان  بسیار سخت و تلخ است اما ده ها سال پیش از شیوع کووید 19 مردم مظلوم فلسطین در محاصره و قرنطینه اجباری ساخته شده توسط رژیمی انسان کش هستند.

نتیجه این محاصره و قرنطینه تاکنون کشته شدن ۴۲ هزار انسان بیگناه فلسطینی در سکوت خبری رسانه‌ها و دولت های مدعی حقوق بشر غربی بوده است.،  ازاین ۴۲ هزار نفر ۹۰۰۰ تای آنها کودکان مظلومی هستند که سلاح های اسرائیلی خواب شیرین شبانه آن‌ها را تبدیل به خوابی ابدی کرده است.

در این سال‌ها رسانه‌های غربی هیچگاه برای مردم تصویر واقعی چهره ی کودکان مظلوم کشته شده توسط اسرائیلی ها را نشان ندادند این سانسور رسانه ای  همچنان ادامه دارد و باعث شده است رژیمی  که تاسیس خود را با زمین ریختن خون مردم  مظلوم  7 دهه قبل آغاز کرد اکنون با طرح معامله قرن  بار دیگر استعمار و استکبار خود را بر مردم  فلسطین تحمیل کند.

اکنون در آستانه روز جهانی قدس روز فریاد ملت‌های آزاده جهان علیه ظلم ستم مستکبران قرار داریم. روز قدس متعلق تنها به ملت فلسطین نیست بلکه این  متعلق به تمامی مستضعفین و آزادگان جهان است در آستانه این روز بزرگ شما اساتید دانشگاه را  مخاطب خود قرار می‌دهیم.

به این دلیل که مبداء همه تحولات جهانی  را دانشگاه‌ها می‌دانیم دانشگاه‌هایی که رسالت اصلی اش پرورش انسان‌های مفید برای جامعه جهانی می‌باشد، ما جوانان فعال در انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایران از شما درخواست داریم  در روز قدس فریاد ملت مظلوم فلسطین در جامعه دانشگاهی خود شوید.

شما می توانید با تبیین چهره واقعی رژیم اسرائیل در مجامع دانشگاهی و آکادمیک سانسور رسانه های غربی را بی اثر کنید و با گرفتن عکس از خود همراه پرچم فلسطین و  نشر آن در صفحات شخصی خود داخل توییتر  همراه با هشتگ #مرگ_بر_اسرائیل از این ملت ستمدیده حمایت کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی دانشجویان دانشگاه فلسطین انجمن های اسلامی دانشجویان مظلوم فلسطین دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب

همزمان با آغاز انتفاضه دانشجویان دانشگاه های کشورهای غربی و اروپایی علیه جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، دانشجویان لبنانی در دانشگاه های مختلف این کشور در حمایت از مردم فلسطین دست به تظاهرات زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز انتفاضه دانشگاه‌های جهان در محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، دانشگاه آمریکایی بیروت نیز شاهد تحصن دانشجویان این دانشگاه بود.

 

.

 

دانشجویان این دانشگاه ضمن سر دادن شعار در حمایت از مسجدالاقصی و مقاومت فلسطین از مدیریت دانشگاه خواستار توقف فعالیت شرکت های حامی رژیم صهیونیستی در محوطه دانشگاه شدند.

«شیخ حسن مرعب»، امام جماعت مسجد امام علی (ع) بیروت در سخنانی خطاب به دانشجویان گفت: شما با حمایت از آرمان فلسطین، در حقیقت از لبنان دفاع می کنید، چرا که اگر این دشمن وحشی از مسئله غزه فارغ شود، آنگاه در لبنان به شما رحم نمی کند و فرقی میان مسلمان و مسیحی قائل نخواهد شد.

اعتراضات ضد اسرائیلی به دانشگاه برلین کشیده شدعلل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل




روز خشم دانشجویان لبنانی، علاوه بر دانشگاه آمریکایی بیروت، در دیگر دانشگاه های شمال و جنوب لبنان نیز با حضور گسترده دانشجویان لبنانی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • هدف اعتراضات دانشجویان در جهان تمرکز بر جنایات اسرائیل در غزه است
  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه