Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@09:37:17 GMT

۶ نفر در جاده‌های استان سمنان جان باختند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۱۱۸۲

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ تقی کبیری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار نفر روز گذشته بر اثر واژگونی خودرو سواری پراید در کیلومتر ۲۷۰ جاده فرعی گرماب به بردسکن در محور میامی به سبزوار جان باختند و یک نفر نیز مصدوم شد.

وی بیان کرد: بر اثر برخورد سواری پراید با کامیونت خاور در کیلومتر ۱۷۰ محور دامغان به جندق به علت عدم توجه به جلو خودرو سواری،یک نفر جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس‌ پلیس راه استان سمنان ادامه داد: در سانحه رانندگی دیگری، یک نفر بر اثر واژگونی خودرو سواری ال ۹۰ در محدوده چشمه سفید محور میامی به سبزوار فوت کرد.

وی با تاکید بر پرهیز از رانندگی با سرعت و سبقت غیرمجاز گفت: رعایت فاصله طولی نقش مهمی در پیشگیری و جلوگیری از تصادف در جاده ها دارد.

سالانه دست کم ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع است.

در نظر گرفتن زمان استراحت در بین رانندگی طولانی برای رفع خستگی، مهم‌ترین توصیه پلیس راه استان سمنان برای جلوگیری از واژگونی است که سهمی حدود ۶۵ درصدی در تصادف‌های رانندگی جاده‌ای در استان سمنان دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان سمنان پلیس انتظامی پلیس راهور استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره

آقای عباسیان اظهار داشت: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک دستگاه مینی‌بوس از بن به سمت اصفهان در حرکت بود که در ورودی شهر هوره به‌علت نقص فنی و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رها و واژگون می‌شود.

وی افزود: این مینی‌بوس پس از وارد کردن خسارت به چهار دستگاه خودرو سواری با دیوار حسینیه هوره برخورد می‌کند و باعث تخریب دیوار شد.

عباسیان به آسیب چهار سرنشین این مینی‌بوس شامل دو آقا و دو خانم اشاره و اضافه کرد: به‌علت برخورد مینی‌بوس با خودرو‌های سواری واقع در مسیر یک کودک هم که داخل یکی از سواری‌ها بود دچار آسیب شد.

بیشتر بخوانید

واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم

وی با اشاره به حضور به‌موقع نیرو‌های راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و فرماندار در محل حادثه یادآور شد: هر پنج مصدوم بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند و این حادثه خسارت فوتی نداشت.

عباسیان اظهار داشت: هیچکدام از سرنشینان مینی‌بوس اهل استان چهارمحال و بختیاری نبوده‌اند.

 



باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل