Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده رهبر شیعیان بحرین در تهران گفت: رهبر انقلاب اسلامی با سخنرانی خود در روز قدس نقشه راه آینده مبارزاتی ملت فلسطین را تا آزادسازی قدس شریف تعیین کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در سخنان خود به مناسبت روز جهانی قدس خطاب به مردم دنیا با موضوعات و چالش‌های اصلی موضوع فلسطین را بیان فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سخنان امام خامنه‌ای فصلی نو در مبارزه مجاهدان فلسطینی در برابر اشغالگری صهیونیست‌هاست

ایشان بر لزوم بیداری ملت‌های منطقه درقبال توطئه‌های رژیم اشغالگر، آمریکا و همچنین تلاش‌های آنان برای به فراموشی سپردن درد کهنه ملت فلسطین در مواجهه با اشغالگران تأکید کردند. 

لزوم جهاد مسلحانه برای آزادسازی خاک فلسطین

شیخ «عبدالله الدّقاق»، نماینده آیت‌الله عیسی قاسم در تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آناگفت: سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت روز جهانی قدس پیام‌های مهمی داشت و ایشان بر لزوم جهاد و مبارزه مسلحانه با هدف آزادی وجب به وجب خاک فلسطین تأکید کردند. فلسطین اشغالی هرگز به روزهای آزادی خود بازنمی‌گردد مگر از راه مقاومت و باید در این راه خون شهیدان مقاومت ریخته شود.

وی گفت: رهبر انقلاب اسلامی درواقع با سخنرانی خود نقشه راه آینده مبارزاتی ملت فلسطین را تا آزادسازی قدس شریف تعیین کردند. این سخنرانی چندین محور مهم و اساسی دارد که مهم‌ترین آن تمرکز بر مقاومت و این نکته است که موضوع فلسطین با مذاکره و رایزنی‌ها حل‌وفصل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان به اصطلاح ملل متحد نمی‌تواند ضامن آزادی فلسطین از چنگال اشغالگران باشد، عنوان کرد: سازمان‌های حقوق بشری در برابر مشاهده جنایات فجیع صهیونیست‌ها همچون یک مرده هستند که کاری از دست‌شان برنمی‌آید.

این مبارز بحرینی با تأکید بر اینکه فلسطین تنها به دست فرزندان این سرزمین و با حمایت مؤمنان امت اسلامی ازجمله حزب‌الله لبنان آزاد خواهد شد، گفت: رهبر انقلاب امت‌های اسلامی را از غفلت در موضوع فلسطین برحذر داشتند و فرمودند این غفلت‌ها و مشغولیت‌ها بود که باعث شد بعد از جنگ دوم جهانی اسرائیل خود را به غلط وارد سرزمین فلسطین کند و این سرزمین اشغال شود.

اسرائیل توطئه اشغال سرزمین فلسطین را دنبال کرد که با حمایت‌های استکبار جهانی به نقطه محوری کشورهای منطقه غرب آسیا تبدیل شود تا مستکبران جهان بتوانند به این وسیله در منطقه نفوذ پیدا کنند.

وی افزود: موضوع بعد این است که به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی، اسرائیل غده‌ای سرطانی است و باید از منطقه غرب آسیا ریشه‌کن شود. غرب، آمریکا و دشمن صهیونیستی با توطئه‌های فراوان تلاش می‌کنند تا همه مقدّرات جهان اسلام را در اختیار خود بگیرند.

 راهی جز عمل جراحی غده سرطانی اسرائیل و دور انداختن آن وجود ندارد تا جلوی نفوذ استکبار جهانی گرفته شود.

شیخ دقاق تأکید کرد:  یاد شهیدان گران‌قدر مقاومت در راه آزادسازی فلسطین را گرامی می‌داریم که این روزها در اوج اقتدار در مقابل قدرت‌های مستکبر جهان قرار دارند. امام خمینی جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس تعیین کردند که به روز قیام مستضعفان جهان علیه مستکبران تبدیل شده و روزی است که ملت‌های مسلمان و مستضعفان جهان در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران دنیا می‌ایستند.

مقاومت فلسطین مستکبران را به چالش کشید

این مبارز بحرینی تأکید کرد: مقاومت فلسطین، صهیونیست‌ها و اشغالگران زورگو را به چالش می‌کشد. کسانی که سرزمین فلسطین را اشغال کرده و می‌خواهند دولت یهودی مد نظر خود را تشکیل دهند.

وی عنوان کرد: روز قدس به روزی تبدیل می‌شود که با مقاومت مردم فلسطین همه توطئه‌ها و رؤیاهای خام صهیونیست‌ها باطل خواهد شد و قدرت‌های استکباری جهان و در رأس آن‌ها آمریکا شکست خورده و ناچار می‌شوند از منطقه غرب آسیا خارج شوند.

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: فلسطین روز قدس شیخ عیسی قاسم عبدالله الدقاق رژيم صهيونيستی انقلاب اسلامی تعیین کردند رهبر انقلاب صهیونیست ها ملت فلسطین غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر روز جهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747304

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود