Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:11:25 GMT

تصاویری از نسخه برروز شده لکسس GX ۴۶۰ مدل ۲۰۲۰ + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۲۰۷۲

تصاویری از نسخه برروز شده لکسس GX ۴۶۰ مدل ۲۰۲۰ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک سال پیش، لکسس نسخه بروز شده اس‌یووی سالخورده GX۴۶۰ را برای بازار آمریکای شمالی معرفی کرد و حالا این اس‌یووی لوکس با همان به‌روزرسانی‌ها در اروپای شرقی و مناطق خاصی از آسیا هم عرضه شده است. هرچند GX۴۶۰ مدتی است که در اروپا عرضه می‌شود، اما بازار‌های اروپایی آن صرفاً به روسیه، اوکراین و منطقهٔ قفقاز محدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر لوکس تویوتا لندکروزر پرادو تغییراتی را در داخل و خارج تجربه کرده تا چهرهٔ سالخوردهٔ آن کمی مدرن‌تر شود. به‌روزرسانی‌های بیرونی شامل طراحی جدید جلوپنجرهٔ دوکی‌شکل، چراغ‌های جلوی LED با گرافیک داخلی سه چشمی، لوگوی کوچک‌تر لکسس در عقب، تریم فلزی ساتن در اطراف پلاک عقب و حذف زه‌های جانبی می‌شود. علاوه بر این، لکسس رنگ‌های جدیدی را هم برای GX۴۶۰ ارائه کرده که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به سفید مرواریدی، خاکستری مرکوری و آبی عمیق اشاره کرد.

در داخل GX۴۶۰ مدل ۲۰۲۰ نیز تریم سفارشی جدیدی بنام «رز تاریک» به همراه‌تریم چوبی خاکستری و تزئینات آلومینیومی ارائه شده است. علاوه بر این، غربیلک فرمان سه پرهٔ چندمنظورهٔ خودرو موردبازنگری قرار گرفته و یک صفحه‌نمایش تمام‌رنگی ۴.۲ اینچی TFT هم در میانهٔ صفحه آمپر جای گرفته است. در همین حال، دو پورت USB بیشتر برای سرنشینان عقب اضافه شده و با فیلتر هوای کابین جدید راحتی سرنشینان بهبود یافته است.

اما علاوه بر به‌روزرسانی‌های طراحی، لکسس GX۴۶۰ به تکنولوژی‌های جدیدی مثل دید پانورامیک هم مجهز شده که با ارائهٔ دید کاملی از محیط اطراف، موجب مانور دهی‌های آسان‌تر و ایمن‌تر می‌شود. همچنین سیستم Multi-Terrain Select که خودرو را برای مسیر‌های آفرود مختلف تنظیم می‌کند، حالا به کرال کنترل هم مجهز شده است. این حالت با کنترل خودکار گاز و ترمز و پایین نگه‌داشتن سرعت هنگام حرکت در مسیر‌های خشن، به راننده اجازه می‌دهد که فقط روی فرمان تمرکز کند.

زیر کاپوت GX۴۶۰ یک پیشرانهٔ ۴.۶ لیتری V۸ بنزینی قرار گرفته که ۲۹۶ اسب بخار قدرت و ۴۳۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک و یک دیفرانسیل لغزش محدود مرکزی تورسن به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار بازار خودرو معرفی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،گلکسی A۵۵ تقریبا از یک ماه قبل در بازار حضور دارد و فعلا با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

گلکسی A۳۵ که همزمان با A۵۵ روانه بازار شد، در دسته گوشی‌های ۱۶ میلیونی قرار می‌گیرد و A۰۵s که جزو میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ است، کمتر از پنج میلیون فروخته می‌شود.

پوکو X۶ پرو که جزو گوشی‌های نسبتا جدید شیائومی به‌حساب می‌آید، کمی بیش از ۱۷ میلیون قیمت دارد و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ تلقی می‌شود.

ارزان‌ترین گوشی هوشمند شیائومی ردمی A۲ پلاس است و آنطرف می‌توانیم از آیفون ۱۳ پرو مکس به‌عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین گوشی‌های فعلی اسم ببریم.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸،

۹ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۳۵ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • رولکس ؛ نسخه «چه کسی اهمیت می دهد» (+عکس)