Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-02@04:21:08 GMT

تولید نانوماسک خشک برای ترمیم پوست صورت

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۲۰۸۴

تولید نانوماسک خشک برای ترمیم پوست صورت

نیکی عارفی از محققان طرح ماسک نانو در این خصوص توضیح داد: تولید ماسک‌های زیبایی صورت از جمله دستاوردهای دانش بنیان ما بوده است که با استفاده از تکنولوژی نانو الیاف و فرآیند الکتروریسی تولید شد.

وی با اشاره به جزئیات این محصول خاطر نشان کرد: بر روی بستر ماسک‌های آرایشی موجود، یک لایه نانو الیاف حاوی داروی موثره قرار داده شد که این فرآیند از طریق روش الکتروریسی اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارفی با تاکید بر اینکه بر خلاف ماسک‌های صورت رایج که تر هستند، این ماسک تولید شده خشک است، اظهار کرد: این ماسک خشک در تماس با پوست مرطوب، ماده موثره خود را در مدت 8 تا 10 دقیقه بر روی صورت قرار می‌دهد.

این محقق یادآور شد: ماسک‌های تجاری موجود حداقل به زمان 20 تا 30 دقیقه‌ای نیاز دارد تا مواد موثره آن، بر روی پوست صورت قرار گیرد ولی ماده موثره این ماسک نانویی در مدت زمان کمتری مواد موثره خود را رها سازی می‌کند تا جذب پوست شود.

به گفته وی، بعد از برداشتن ماسک نانویی نیازی به ماساژ دادن برای جذب بهتر ماده آرایشی نیست.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا، وی در پایان خاطرنشان کرد: دانش فنی تولید این ماسک کسب شد و درحال مذاکره برای جذب سرمایه گذار هستیم.

برچسب هاایران خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا به اتمام رسید.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی و بهبود وضعیت شبکه معابر منطقه افزود: به منظور رفاه و آسایش شهروندان و در راستای گسترش و بهبود معابر ارتباطی محلات، تسریع عبور و مرور وسایل نقلیه، دسترسی آسان‌تر شهروندان به گذرگاه‌های اصلی، عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر با تلاش و نظارت معاونت فنی و عمرانی این منطقه در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزود: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا که از خیابان‌های اصلی و پر تردد منطقه به شمار می‌آیند، به همراه بعضی از معابر فرعی منطقه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شد و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفت.

غلامی تصریح کرد: با توجه به پر تردد بودن این خیابان‌ها در راستای رفاه حال شهروندان اجرای عملیات با اطلاع‌رسانی قبلی و به‌صورت شبانه صورت پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه و بودجه ۱۴۰۳ منطقه ۱۱ برای عملیات لکه گیری، ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال مصوب شده است و عملیات مربوطه با محوریت محلات منتخب با جدیت دنبال خواهد شد.

کد خبر 749706

دیگر خبرها

  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • تولید نخ‌های آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات روی در یزد
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین