Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@10:38:35 GMT

اقدام عجیب چند باشگاه لیگ برتری در گرفتن تست کرونا

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۲۰۹۲

اقدام عجیب چند باشگاه لیگ برتری در گرفتن تست کرونا

برخی از باشگاه‌های لیگ برتری برای عدم حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال اقدام عجیبی را انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی آنا، همان طور که انتظار می‌رفت برخی از تیم‌های لیگ برتری برای عدم حضور در ادامه این مسابقات و تلاش برای تعطیل کردن آن دست به هر کاری زده و در آخرین اقدام به جای گرفتن تست کرونا، تست خون از بازیکنان خود گرفته و پروتکل ستاد مبارزه با ویروس کرونا را رعایت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقیت این باشگاه‌ها به جای انجام تست استاندارد PCR که ملزم به انجام آن بودند، تست خون COVID را انجام داده‌اند از این‌رو جواب تست برخی نفرات‌شان مثبت اعلام شده است.

این در حالی است که بر اساس پروتکل اعلامی تیم‌ها  حتما باید تست PCR را انجام دهند، اگر نتیجه COVID IC C مثبت باشه مشکل مهمی نیست اما اگر COVID IC M هر فردی مثبت باشد آن وقت او به طور قطع کرونا گرفته است.

در این میان برخی باشگاه‌ها بعد از مثبت اعلام شدن COVID IC V  برخی نفرات‌شان در بوق و کرنا گرفتن که چند بازیکن ما کرونا گرفته و بهتر است لیگ تعطیل شود! در حالی که آنها تست اصلی را از نفرات تیم خود نگرفته‌اند.

اگرچه این ترفند آنها به گوش مسئولانه مربوطه رسیده و آنها درخواست تست اصلی برای این نفرات از تیم‌ها را داشته‌اند.

نکته قابل توجه اینکه این باشگاه‌ها در یک اقدام خودجوش قصد دارند در برنامه امشب فوتبال برتر چه حضوری و چه تلفنی بار دیگر موضع رسمی خود مبنی بر تعطیلی لیگ را با بهانه‌های مشترک اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر ویروس کرونا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم

احمد ظهرابی عکاس قمی که این عکس را ثبت کرده می‌گوید: بعد از اینکه عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان وعده صادق انجام شد؛ منتظر برگزاری راهپیمایی یا اعلام حمایت مردم قم بودم که مثل همیشه در اینگونه مواقع انجام می‌شد. مراسم راهپیمایی خودرویی اولین گردهمایی مردمی قم بعد از تجمع روحانیون در مدرسه فیضیه بود. در مسیر حرکت خودرو‌ها در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم به دنبال سوژه‌هایی بودم که خوشحالی مردمی را به بهترین وجه نشان دهد. در حین عکاسی از خودرو‌های عبوری یک خودروی مخصوص معلولان توجه من را به خود جلب کرد که پرچم کوچکی از ایران را نصب کرده بود و روحانی میانسالی در حال رانندگی بود. خودروی فرسوده این روحانی که مسلما سرعتی هم نداشت برایم جالب بود؛ صبر کردم که نزدیک شود و عکس مورد نظرم را ثبت کردم.

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد