Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس موسوی گفت: شاهد ورود مسافران زیادی به استان هستیم و در صورت عدم رعایت فاصله گذاری در دو یا سه هفته بعد دچار مشکل می‌شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس موسوی در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: در صورت عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام تعطیلات با افزایش مبتلایان مبتلایان روبرو می‌شویم و باید با حساسیت بیشتری دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و طرح فاصله گذاری در همه اماکن مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: با همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی بسوی غلبه بر این ویروس حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی مانند فاصله گرفتن حداقل یک تا دو متری از افراد، پرهیز از ازدحام، نداشتن تماس فیزیکی غیرضروری با دیگران و سایر موارد پروتکل فاصله گذاری اجتماعی به‌عنوان اقدامات مهم و الزامی در راستای ایمنی افراد و حفظ سلامت جامعه ، رعایت شود.

این مسئول ادامه داد: برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا همچنان باید پروتکلهای بهداشتی و فاصله ایمن با افراد را رعایت کرده و از سفر درون شهری غیر ضرور و برون شهری ،حضور در اجتماعات و همچنین حضور در طبیعت و اماکن شلوغ تفریحی ساحلی و جنگلی و پارک ها پرهیز شود.

موسوی گفت: شاهد ورود مسافران زیادی به استان هستیم و امیدواریم فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود؛ چون در صورت عدم رعایت فاصله گذاری در دو یا سه هفته بعد دچار مشکل می‌شویم.

وی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 63 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ظرف همین مدت تعداد 74 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی تصریح کرد: هم اکنون 262 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران