Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@20:36:01 GMT

تشکیل کمیسیون فضای مجازی در مجلس یازدهم

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۲۳۱۱

به گزارش فارس، مصطفی طاهری، امروز در دیدار با سرپرست مخابرات منطقه زنجان با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در مخابرات منطقه زنجان به اهمیت ارتباطات در جامعه امروز و نقش اثرگذار آن در فرهنگ اجتماعی و سیاسی کشور تاکید کرد.

وی افزود : با توجه به اهمیت فضای مجازی، به دنبال تشکیل کمیسیون فضای مجازی در مجلس یازدهم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه سرپرست مخابرات منطقه زنجان به بیان عملکرد یک‌ساله گذشته مخابرات منطقه زنجان در حوزه‌های تلفن ثابت ارتباطات سیار، دیتا و فیبرنوری پرداخت و افزود: در سال 98 رخدادهای خوبی را در عرصه‌های ارتباطات استان زنجان شاهد بودیم که آثار آن در سطح استان قابل لمس است.

همایون دلجویی خاطرنشان کرد: نوسازی شبکه تلفن همراه (Swap) از گام‌های موثر مخابرات منطقه زنجان در سال 98 بوده که با همت و تلاش کارکنان مخابرات منطقه زنجان به نتیجه ارزشمند رسیده است.

وی ادامه داد: مخابرات منطقه زنجان در راستای ارائه خدمات و اینترنت به شهروندان فعالیت‌های اثربخشی را انجام داده که در نتیجه آن، 54 درصد سرویس اینترنت مشترکین استان زنجان توسط مخابرات عرضه می‌شود که نسبت به سال گذشته 8 درصد رشد داشته که این امر نشان از توان بالای مخابرات در ارائه خدمات اینترنتی است.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان افزود: در ایام پیش از نوروز که بیشتر خدمات در بستر اینترنت بود، خوشبختانه هیچگونه قطعی اینترنتی روی نداد و برای ارائه سرویس‌های با کیفیت، تمهیدات لازم برای بهره‌گیری مشتریان انجام شد.

دلجوی در ادامه به معرفی سرویس‌های نوین دیتا پرداخت و از مزایای FTTH ، VDSL سخن گفت.

وی، اجرای پروژه ارتقای سایت‌های اتوبان قزوین- زنجان از 2G به 3G و 4G و همچنین اجرای فیبرنوری در قالب طرح uso در مسیر گرماب به زرین رود، زرین آباد ایجرود تا سجاس، سارمساقلو-سهرین، ارمغانخانه- مشکین و قیطول – قره‌بوطه بخش دیگری از اقدامات مخابرات منطقه زنجان را در سال 98 خواند.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان تصریح کرد : با تلاش‌های صورت گرفته، از بهمن ماه سال گذشته، با همکاری استانداری زنجان و  شرکت برق منطقه‌ای، فیبرنوری شهرستان طارم نیز دو مسیره شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس