Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید واکنش چین به همه‌گیری ویروس کرونا را به نحوه عملکرد شوروری در زمان فاجعه چرنوبیل در سال ۱۹۸۶ تشبیه کرد.

وی مدعی شد که چین از زمان آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در ماه نوامبر ۲۰۱۹، از این فاجعه با خبر بوده ولی به سازمان بهداشت جهانی دروغ گفته و مانع از دسترسی کارشناسان بین‌المللی به اطلاعات مربوط به این همه‌گیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبرایان در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» گفت:‌ «پنهان کاری آنها در رابطه با این ویروس همانند چرنوبیل در تاریخ ثبت خواهد شد».

وی همچنین در مصاحبه جداگانه‌ای با شبکه «سی‌بی‌اس» گفت: «این یک مشکل واقعی است که با مرگ هزاران هزار نفر در آمریکا و دیگر نقاط جهان همراه بود چرا که اطلاعات واقعی را منتشر نکردند».

سخنان اوبرایان در حالی بیان می‌شود که بسیاری از کارشناسان، از عملکرد دولت آمریکا در مدیریت بحران کرونا انتقاد کرده و تاکید می‌کنند که سیاست‌های نادرست واشنگتن باعث مرگ صدها هزار نفر شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مشاور امنیت ملی آمریکا همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق٫ بر اساس گزارشات واصله از شاهدان محلی در ساعت هفت عصر روز جاری در حوالی شورو دو راهی محمداباد به سمت سرجنگل یک دستگاه خودروی پارس سفید رنگ دچار حادثه شد.

در این حادثه دو سرنشین خودرو کشته شدند.

 روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق اعلام کرد: مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در اطراف خودرو رویت شده است که با این شواعد نشان می دهد خودرو حامل اشرار بوده که در حال جا به جایی و انتقال مواد منفجر دچار حادثه شده اند.

تلاش برای شناسایی هویت اجساد و انگیزه های احتمالی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • ساعت هایی که تا بحال مشابه آن ها را ندیده اید! (فیلم)
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین