Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد سعادتمند در گفت‌وگو با اینستاگرام باشگاه استقلال گفت: پادوانی بازیکن با کیفیت و از همه مهمتر مهمان ما بود. از او دعوت کردیم پس از کرونا به ایران بیاید. همچنین به فیفا نامه زدیم تا صد هزار دلار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از محل درآمد فیفا پرداخت کنیم. علاوه بر این تصمیم داریم پادوانی را در قرارداد امسال بیاوریم و به صورت افتخاری با وی قرارداد دائم ببیندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در برنامه‌های من است و دوست دارم این موضوع را رقم بزنیم.

سعادتمند در مورد مشکل زمین تمرین استقلال اضافه کرد: ما در مورد زمین شناسایی کردیم و به زمین شماره دو ورزشگاه آزادی رسیدیم و قرارداد امضا کردیم و به صورت انحصاری از ابتدای خردادماه در آنجا تمرین می‌کنیم. زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب هم آماده است. البته زمین ورزشگاه انقلاب هم ترمیم خواهد شد. دیگر مشکل زمین تمرین نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در مورد کمپ مرحوم ناصر حجازی هم برنامه ویژه‌ای داریم تا با مشارکت هواداران آن را ترمیم کنیم. یک کمپ را هم در برنامه داریم در همدان احداث کنیم. این برنامه بلند مدت ما است.

وی اضافه کرد: (شیخ) دیاباته ۲۵۵ هزار دلار از باشگاه طلب داشت؛ تا امروز ۲۶۲ هزار دلار به او دادیم تا با ۷ هزار اضافه برای ما سوغاتی بخرد... باشگاه پاختاکور، شفر، بویان از ما طلبکار هستند. پول میلیچ را هم در فرودگاه به او می‌دهیم. حدود ۲۰ هزار دلار به او پرداخت کردیم و پنج هزار دلار هم به او می‌دهیم. امیدوارم روزی برسد که پرونده نداشته باشیم و بازیکن هم صادر کنیم. 

سعدتمند افزود: برای دیاباته ویزا گرفتیم. امروز نامه‌ای تنظیم کردیم تا او مجوز خروج از فرانسه را بگیرد تا با اولین پرواز به تهران بیاید. میلیچ هم از زاگرب به فرانکفورت و از آنجا به قطر و سپس به تهران می آید و چهارشنبه می‌رسد.

وی در مورد کمک وزیر به استقلال گفت: وزیر ورزش و جوانان سه یا چهار جلسه با ما برگزار کرد و به کمک استقلال آمد و رسما از او تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با گزارش‌های مرتبط با شمار مبتلایان به کرونا در لیگ، اضافه کرد: آمار کرونای تیم‌ها نگران کننده است و سلامت مردم اهمتی دارد. 

وی در پایان گفت: ما به ادامه لیگ امیدواریم و همچنین به قهرمانی هم امیدوارم. تمام تلاشمان است بتوانیم پرداختی به بازیکنان داشته باشیم تا با قدرت بیشتری پای به مسابقات بگذاریم.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان استقلال خوزستان پس از گلزنی جواد آقایی‌پور شادی زاید الوصفی انجام دادند و در گوشه‌ای از زمین به خوشحالی پرداختند، این خوشحالی‌های از ته دل پس از پایان سوت مسابقه هم ادامه داشت و در هر گوشه‌ای زمین تعدادی از بازیکنان به خوشحالی مشغول بودند.

آقایی‌پور که گل فوق‌العاده زیبا و ارزشمندی را به ثمر رسانده بود پس از گل به سمت سکوهایی رفت که هواداران استقلال خوزستان حضور داشتند و به همراه دیگر بازیکنان تیم با مشت کردن دست‌های خود و فریادهای بلندی که می‌زدند انرژی و هیجانشان را تخلیه می‌کردند.

این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید و این تک امتیاز از خانه تیم قدرتمند سپاهان به اهواز برده شد و در ادامه فصل می‌تواند برای آبی‌های خوزستان سرنوشت ساز باشد.

پس از پایان بازی هواداران استقلال خوزستان بازیکنان و کادرفنی این تیم را به شدت تشویق کردند و بازیکنان استقلال خوزستان هم با هیجان خاصی به آنها ابراز احساسات می‌کردند.

در ادامه تصاویری جالب از خوشحالی بازیکنان استقلال خوزستان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • وارث بیشتر ارز کشور؛ مونتاژکاران/ خودروسازان چینی ارز دولتی را بلعیده‌اند
  • احمدزاده باز هم روی دور غر زدن
  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • امیدواری وزیر بهداشت به افزایش پرداختی رزیدنت‌ها
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • در کلاسی بالاتر از لیگ ایران: ماشاریپوف و بلانکو
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان