Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:37:50 GMT

طلا ارزان شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۳۳۵۱

طلا ارزان شد

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴ درصد کاهش به ۱۷۲۸ دلار و ۶ سنت رسید. قیمت طلا در معاملات آتی برای تحویل در ماه اوت نیز امروز با ۰.۴۵ درصد افت به ۱۷۴۵ دلار و ۶۰ سنت رسید.

کایل رودا، تحلیلگر آی جی مارکتس در این باره گفت: «من فکر می کنم با توجه به افزایش اشتهای ریسک پذیری تمایل به سمت بازارهای بورس و سایر دارایی های پرریسک افزایش یافته و این موجب کاهش جذابیت بازار طلا در کوتاه مدت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود «با توجه به این وضعیت به نظر می رسد که در حالت کلی قیمت طلا نمی تواند از ۱۷۴۰ تا ۱۷۵۰ دلار بالاتر برود.»

قیمت طلا روز جمعه شاهد رشد ۰.۸ درصدی بود و به ۱۷۳۹ دلار و ۵۱ سنت رسید اما در ساعات پایانی شاهد افت بود.

روزنامه نیکی ژاپن گزارش داده که این کشور در حال بررسی طرح محرک اقتصادی جدیدی به ارزش بیش از ۹۲۹ میلیارد دلار است که شامل برنامه های کمک مالی به شرکت های آسیب دیده از بحران کرونا خواهد بود. به دنبال انتشار این خبر شاخص نیکی ژاپن شاهد جهش ۱.۵ درصدی بود.

در هنگ کنگ روز یکشنبه هزاران نفر در اعتراض به برنامه پکن برای تصویب قانون امنیتی جدید در قبال این شهر دست به تظاهرات زدند. مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته تصویب این قانون جدید می تواند منجر به وضعیت تحریم های امریکا شود و وضعیت ممتاز این شهر به عنوان قطب مالی آسیا را به خطر بیاندازد.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1391885

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار طلا و ارز سکه و طلا بازار جهانی طلا کاهش قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز 16 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴،۴۳۷ (چهل و چهار هزار و چهارصد و سی و هفت) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۰.۲۷ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت سکه، طلا و ارز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • قیمت دلار امروز 16 اردیبهشت 1403
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود