Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شرکت «هواپیمایی امارات» روز یکشنبه اعلام کرد که از ماه جولای (تیر/مرداد) پروازهای منظم هواپیماهای این شرکت به نقاط مختلف جهان از سر گرفته می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از  «امارات الیوم»، در بیانیه شرکت هواپیمایی امارات آمده است؛ امکان رزرو پروازهای منظم رفت و برگشت این شرکت به مقصدهای مختلف در سراسر جهان از آغاز ماه جولای (اواخر تیرماه) فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که از ۲۱ می (۱ خرداد) پروازهای منظم این شرکت هوایی تنها به ۹ مقصد از جمله لندن، پاریس، میلان، مادرید، شیکاگو، تورنتو و سیدنی آغاز شده بود.

همچنین شرکت هواپیمایی «فلای دبی» نیز اعلام کرد؛ از ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) پروازهای این شرکت هوایی نیز به روال عادی خود باز می‌گردد.

شرکت هواپیمایی امارات برای مقابله با ویروس کرونا در ۲۵ مارس گذشته (۵ فروردین) همه پروازهای خود را به طور موقت به حالت تعلیق در آورد.

هواپیمایی امارات به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی مقاصد دور در جهان، در ماه جاری میلادی اعلام کرد که برای پشت سر گذاشتن بحران شیوع ویروس کرونا در صدد گرفتن وام است و برای مقابله با سخت‌ترین ماه‌های تاریخ خود شاید مجبور به اتخاذ تدابیر سخت و دشواری شود. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هواپیمایی امارات کرونا در پروازها هواپیمایی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی رضا عنایتی با اشاره به آغاز سفر عمره گزاران ایرانی به عربستان  بعد از چندین سال وقفه اظهار کرد: این اقدام در چارچوب مراحل توافقی است که در اسفندماه ۱۴۰۱  میان وزیران خارجه دو کشور در پکن منعقد شد.

وی در مصاحبه با شبکه خبری العربیه، بازگشت پروازهای مستقیم بین دو کشور و چندین پرواز عمره را از جمله مراحل اجرای این توافق‌نامه ذکر کرد که در چارچوب آن اکنون از شهروندان ایرانی برای ادای عمره در عربستان استقبال می‌شود.

عنایتی در این ارتباط افزود: این پروازها به مدت ۲۰ روز تا قبل از آغاز موسم حج ادامه خواهد داشت و تعداد کل عمره‌گزاران ایرانی تا آن زمان که پروازهای سفر عمره پایان خواهد یافت، به ۶۰۰۰ نفر خواهد رسید.

وی درباره تعداد حج‌گزاران ایرانی در موسم حج امسال نیز گفت: بر اساس توافق میان سازمان حج و زیارت ایران و وزیر امور اسلامی عربستان سعودی، ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • تصاویر خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • تصاویری زیبا و خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان + تصاویر
  • تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • ۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد