Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:17:49 GMT

شوخی جالب بازیگر «زیرخاکی» با مهران مدیری

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۳۶۴۵

شوخی جالب بازیگر «زیرخاکی» با مهران مدیری

ژاله صامتی بازیگر مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» مهمان برنامه «دورهمی» بود و در بخشی از صحبت‌هایش در این برنامه، مهران مدیری به شوخی از حضور فرزندان این بازیگر در سال‌های آینده در برنامه «دورهمی» گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در بخشی از گفت و گو ژاله صامتی با مهران مدیری در برنامه «دورهمی» او درباره فرزندانش و آینده شغلی آنها صحبت کرد و گفت: «من دو دختر به نام‌های یاس و نیاز دارم، یاس ۲۰ سالش است و موسیقی خوانده و مدیر صحنه تئاتر است اما نیاز که ۱۴ سال دارد تصمیم دارد تا بازیگر شود اما من به او گفته‌ام که الان بسیار زود است و بهتر است در دانشگاه درسش را بخواند و کارش را هم از تئاتر شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مدیری در رابطه با همین موضوع ادامه داد: «امیدوارم یک روز مهمان برنامه ما شوی و اینجا بنشینی و درباره آثارت صحبت کنی. البته یک سوال یعنی تا آن زمان برنامه «دورهمی» هست؟(با  لحن خنده) آن موقع واکر من اینجا کنارم است، کیسه سند هم اینجا وصل است و یک ربع طول می‌کشد سوال بپرسم، خودش هم سوال را حدس می‌زند آن وسط هم نصف سوالات پرسیده نمی‌شود. آن موقع نه می‌شنوم، نه بویایی‌ام کار می‌کند، نه حس چشایی دارم.»

ژاله صامتی در ادامه صحبت‌های مدیری گفت: « حالا چرا شما می‌خواهید آن موقع بیایید؟ اصلا چه اصراری است که شما مجری باشید؟ من فقط نگران بچه خودم نیستم، نگران آنهایی هستم که می‌خواهند عذاب بکشند(با خنده).»

مجری برنامه هم در پاسخ گفت: «بله شما درست می‌فرمایید اصلا چه کاریست که من باشم؟(با لحن خنده).»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهران مدیری دورهمی ژاله صامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «کلاس فشرد عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است. در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898772

دیگر خبرها

  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس