Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:22:04 GMT

آغاز طرح نوسازی ناوگان باری در لرستان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۳۸۱۵

آغاز طرح نوسازی ناوگان باری در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شرفی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز طرح نوسازی ناوگان و واردات کامیون سه سال ساخت در لرستان خبر داد و اظهار داشت: متقاضیان ورود خودروهای باری سنگین تا سه سال ساخت می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی (www.rmto.ir) بخش نوسازی و توسعه ناوگان در این طرح ثبت نام کنند.

وی، گفت: شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل‌ونقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت‌های وارد کننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت «صمت» (صنعت، معدن و تجارت) و مالکین حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده واجد شرایط و متقاضی واردات واجد شرایط ثبت نام در این طرح هستند و دستورالعمل شرایط و ضوابط واردات و همچنین اسقاط ناوگان در سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار ناوگان باری استان، گفت: در حال حاضر ۹۴ شرکت، ۹ هزار و ۴۴۵ دستگاه ناوگان و ۱۷ هزار و ۳۸۰ نفر راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعال هستند و ۴ مرکز معاینه فنی سنگین نیز در حال خدمت رسانی به این ناوگان هستند.

شرفی هم چنین در خصوص آمار ناوگان اعزامی به بندر امام (ره)، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه هزار و ۱۴۵ دستگاه ناوگان از استان لرستان برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) اعزام شده است که جا دارد از حرکت جهادی فعالان حمل و نقل استان در این زمینه قدردانی شود.

کد خبر 4933681

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نوسازی ناوگان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان عید سعید فطر شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر روابط عمومی شب قدر راهپیمایی روز قدس حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

جواد نژادی گفت: مرکز معاینه فنی در شهرستان کهنوج با مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی از مرکز معاینه فنی جیرفت به عنوان تنها مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در جنوب کرمان نام برد و افزود: با هدف دسترسی راحت تر مالکان و رانندگان دستگاه های سنگین حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان های جنوب استان کرمان، ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست، مرکز معاینه فنی شهرستان کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج از ظرفیت پذیرش ماهانه بیش از ۲ هزار دستگاه سنگین از سوی این مرکز سخن گفت و تصریح کرد: در این مراکز، علاوه بر بازدیدهای ظاهری، شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند