Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@06:25:42 GMT

لالیگا اسپانیا در آستانه شروع دوباره

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۰۶۵

لالیگا اسپانیا در آستانه شروع دوباره

رقابت‌های لالیگا اسپانیا در آینده‌ای نزدیک ازسر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند زمان دقیق شروع رقابت‌های لالیگا هنوز مشخص نشده است اما گمانه‌زنی‌ها با توجه به اظهارات مقامات دولتی و بهداشتی گویای این است که بازی‌ها در یکی از تاریخ‌های 8 یا 11 ژوئن(19 تا 22 خرداد) شروع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های اسپانیایی از امروز وارد مرحله سوم طرح شروع دوباره مسابقات شدند و کماکان رعایت موارد بهداشتی و ایمنی در اولویت قرار دارد. از این هفته تمرینت گروهی با تعداد نفرات بیشتری پیگیری می‌شود و از گروه‌های 11 نفره به 14 نفره افزایش می‌یابد. در این میان نخست وزیر اسپانیا ابراز امیدواری کرده که آخرین زمان برای شروع مسابقات 12 ژوئن(23 خرداد) با برگزاری دربی سویا با رئال بتیس باشد.

 

نگرانی درباره گرمای هوا که باعث پایین آمدن کیفیت مسابقات باشد برای مسئولان برگزارکننده مسابقات وجود دارد و برای همین تلاش می‌شود تا بازی‌ها چند روز زودتر آغاز شود. در مجموع بازی‌ها در آینده‌ای نزدیک دوباره شروع خواهد شد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: اسپانیا لالیگا تمرینات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به گفته استاندار مرکزی در روز اول پنجشنبه، آزمون علوم انسانی و ریاضی برگزار شده و فردا جمعه نیز کنکور تجربی و عصر روز کنکور هنر برگزار می‌شود.
مخلص الائمه با اشاره به اینکه لازم است داوطلبان با آرامش در کنکور شرکت کنند گفت: از مجموع شرکت کنندگان بیش از شش هزار داوطلب مرد و مابقی زن هستند که نشان از رشد حدود دو برابری زنان در کنکور امسال خبر می‌دهد.
نماینده سازمان سنجش کشور در استان مرکزی هم با اشاره به اینکه متولی کنکور در اراک دانشگاه اراک است گفت: داوطلبان لازم نیست وسیله اضافه مثل گوشی همراه و اقلام الکترونیک همراه داشته باشند و خانواده‌ها هم بدون اضطراب داوطلبان را همراهی کنند.
خدایی ادامه داد: امسال به داوطلبان معلول کنکور نیم ساعت اضافه بر داوطلبان عادی زمان برای آزمون داده شده است.
در اولین روز کنکور سراسری استاندار مرکزی در بازدید از سالن‌های آزمون در دانشگاه سردشت اراک در گفتگو با خانواده‌ها از آنان خواست در همراهی با داوطلبان بدون نگرانی آنان را تشویق کرده و آنان را ترغیب به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های استان کنند.

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!