Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین زادگان استاندار مازندران در آیین افتتاحیه باند جدید فرودگاه رامسر، با بیان اینکه ترافیک زندگی را برای مردم غرب استان سخت کرده است، گفت: پروژه راه مرزن آباد، ساری به تاکام، الموت به قزوین از جمله پروژه‌های بزرگی است که در سطح استان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مترو تهران به مازندران وصل می شود
او افزود: برای مردم غرب استان بیشتر از آزاد راه، راه الموت به قزوین اهمیت دارد که مشکلات زیست محیطی آن رفع شده و بیش از ۳ هزار میلیارد اعتبار برای اجرای آن نیاز است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در بخش‌های پسماند، منطقه آزاد، بهداشت و درمان کارهای بزرگی در استان انجام شده است، ادامه داد: روحیه مطالبه گری در مردم غرب استان بالا رفته که نقطه‌ای مثبت برای منطقه است و وظیفه ما نیز پیگیری این مطالبات است.

حسین زادگان گفت: همه دولت‌ها و مسئولین در زمان خودشان به مردم خدمت کردند و رسانه‌ها ما را بدون حواشی نقد کنند.

او با قدردانی از همه مسئولان حال و گذشته از نگاه اثربخش وزیر راه و شهرسازی به استان مازندران قدردانی کرد و با بیان اینکه توسعه ساختار‌ها باعث پیشرفت در بخش‌های مختلف می‌شود ،گفت: اتفاقات بزرگی در دولت تدبیر و امید در حوزه راه استان مازندران رخ داد.

استاندار مازندران از نمایندگان مردم مازندران در مجلس، ائمه جمعه، نیروی انتظامی، سپاه به خاطر  همدلی بسیار خوب در استان تشکر گرد و گفت: از فرماندار بصورت ویژه تشکر می کنم که شب و روز پیگیری‌های بسیار زیاد دارد و از ارتباطاتش برای توسعه شهرستان استفاده می‌کند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه رامسر دولت تدبیر و امید ترافیک شمال استاندار مازندران غرب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید عباس آخوندی از ساخت و ساز در پارک لاله

آفتاب‌‌نیوز :

عباس آخوندی نوشت: مرتضی هادی جابری‌مقدم با ضبط یک ویدئو مقابل «حصارکشی وسط پارک‌لاله تهران»، گفت: هیچ منطقی از «ساخت و ساز با هر نوع کاربری» در پارک لاله تهران دفاع نمی‌کند. هر مترمربع از پارک لاله، بی‌نهایت برای تفریح و نشاط‌آفرینی مردم شهر تهران ارزش دارد و نباید این شکلی تلف شود.

او تاکید می‌کند، پارک لاله، حتی مسجد هم دارد و نیازی به ساخت و ساز نیست.

جابری‌مقدم، زمین پارک لاله را «قیمت‌دارترین دارایی شهر» توصیف کرد و خواستار توقف اقدام شهرداری شد.

۳۰۰۰مترمربع زمین وسط پارک لاله، معادل ۶ ساختمان مسکونی ۵ طبقه با مساحت ۱۹۰ مترمربع بنا در هر طبقه، وسعت دارد و از این منظر، «یک ساخت و ساز عظیم» در پارک لاله، در حال تدارک است.

عباس آخوندی، عضو کابینه دولت حسن روحانی درکانال تلگرامی اش در واکنش به حصار کشی پارک لاله نوشت: لطفا به این‌گزارش آقای دکتر مرتضی جابری مقدم استاد محترم شهرسازی دانشگاه تهران توجه کنید. واقعا نمی‌دانم چه از جان شهر و مردم می‌خواهند. چه لجاجتی با زندگی مردم دارند. شگفت آنکه نهاد‌های دینی که آشکارا می‌بینند از نام دین چنین سوء استفاده می‌شود خاموشند.

نهاد‌های به‌اصطلاح اصول‌گرا معلوم نیست به چه اصلی وفادارند. دولت و وزارت راه و شهرسازی درباره این تخلفات آشکار از طرح جامع و تفصیلی و حقوق شهروندی مردم بی‌تفاوتند. قوه قضائیه نسبت به این‌گونه امور حساسیت خود را از دست داده است.

چگونه اینان به خودشان اجازه می‌دهند در شهری که اغلب روز‌های سال در وضعیت هوای ناسالم است، این‌گونه به تخریب پارک‌ها و قطع درختان دست یازند؟ شمایان از کجا آمده‌اید که زندگی مردم برایتان پشیزی ارزش ندارد؟

شورای شهر چه می‌کند؟ نهاد‌های مدنی کجایند؟ احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب چرا لب به اعتراض نمی‌گشایند؟ آیا نباید قدری آزادگی داشت و در برابر این تخلفات ایستادگی کرد؟ ما را چه می‌شود؟

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • انتقاد شدید عباس آخوندی از ساخت و ساز در پارک لاله
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری