Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کتاب «صلیب بیت لحم» برای نشان دادن نگاهی از درون به رژیم صهیونیستی و تبعیض‌ها و جنایاتی که حتی علیه یهودیان مهاجر در اسرائیل صورت می‌گیرد. تاریخ انتشار: 12:00 - 05 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۲۹۶۲

خبرگزاری میزان - کتاب «صلیب بیت لحم»برای نشان دادن نگاهی از درون به رژیم صهیونیستی و تبعیض‌ها و جنایاتی که حتی علیه یهودیان مهاجر در اسرائیل صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «صلیب بیت لحم» خاطرات یک یهودی صهیونیست و ساکن در سرزمین‌های اشغالی فلسطین است که به مرور زمان از یک نیروی تربیت یافته در کیبوتص‌های اسرائیلی به یک منتقد رژیم صهیونیستی تبدیل می‌شود و سرانجام با مشاهده‌ی نهایت جرایم ضد بشری اسرائیل، به یک مسیحی ضد صهیونیست تغییر مذهب می‌دهد. او برای این که رد گم کند، نام خود را به روی توف تغییر می‌دهد.

شخصیت اول این زندگی‌نامه‌ی تفصیلی، عضوی از یک خانواده‌ی یهودی مهاجرت کننده به سرزمین‌های اشغالی است که او را از کودکی در اختیار مراکز پرورش اجتماعی و کمونیستی صهیونیستی قرار می‌دهند تا تحت تعالیم صهیونیست‌های چپ‌گرا (که سران بنیان‌گذار اسرائیل از آن دسته بودند) تربیت شود. او با استعداد فراوانی که داشته، به یک دانشمند متخصص در علوم شیمی و محقق در زمینه سوخت موشک تبدیل می‌شود. رفته رفته با ارتقائی که در ارتش و سازمان‌های نظامی و تحقیقاتی صهیونیستی پیدا می‌کند، با فساد و جنایات موجود در این عرصه آشنا شده و همین باعث انزجار وی از رژیم صهیونیستی می‌شود. روی توف قصد جداشدن از رژیم صهیونیستی را دارد. دستگاه‌های امنیتی رژیم که از این موضوع اطلاع پیدا کرده اند، برایش دردسر‌های فراوانی ایجاد می‌کنند. تا این که در نهایت مجبور به فرار از اسرائیل و مهاجرت به شرق آسیا می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

رژیم صهیونیستی در اثر ترس از افشاء جنایات نظامی و اسناد و مدارکی که تصور می‌کند روی توف در پی افشاء آن‌ها و یا واگذاری به دیگر کشورهاست، سعی در بازگرداندن او به اسرائیل را دارد. اما وقتی از این هدف ناامید می‌شود، دستور ترورش را صادر می‌کند. روی توف در شرق آسیا مورد ترور ناموفق ماموران موساد قرار می‌گیرد.

از آن به بعد احتیاط بیشتر به خرج داده و سعی می‌کند که از تیررس ماموران اسرائیلی بگریزد. به کشور‌های مختلف، از جمله برخی از کشور‌های آمریکای جنوبی و حتی خود ایالات متحده آمریکا می‌رود و زندگی مخفیانه‌ای را آغاز می‌کند. روی در خاطرات خود بیان می‌کند؛ دومین تلاش برای ترور او هنگامی صورت می‌گیرد که او برای حفظ جان خود سعی دارد به سفارت جمهوری اسلامی ایران در یکی از کشور‌های آمریکای لاتین پناهنده شود.

کتاب دو جلدی صلیب بیت لحم در واقع نگارشی فصل‌بندی شده و تفصیلی از زندگی فردی است که مقام افسری در ارتش اسرائیل و واسطه بودن در انتقال تکنولوژی نظامی و موشکی میان اسرائیل و آمریکا را رها کرده، به جایگاه تحقیقاتی خود در یکی از مهمترین مراکز تکنولوژیک رژیم صهیونیستی پشت پا می‌زند و به آواره‌ی فراری و در نهایت یک کشیش مسیحی در میان مسیحیان بولیوی تبدیل می‌شود؛ کسی که هر روز منتظر جلادان اسرائیلی است تا او را به خاطر آگاهی از اسرار پلید صهیونیست‌ها ترور کنند.

این خاطرات برای نشان دادن نگاهی از درون به رژیم صهیونیستی و تبعیض‌ها و جنایاتی که حتی علیه یهودیان مهاجر در اسرائیل صورت می‌گیرد (تا چه رسد به مسیحیان و مسلمانان و فلسطینیان) بسیار کارآمد است.  این کتاب ۹۰۰ صفحه‌ای در دو جلد توسط انتشارات رسول آفتاب به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات بازار نشر رژیم صهیونیستی صورت می گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل و حماس برای آتش بس «یک گام» جلوتر بیایند

دبیرکل سازمان ملل هشدار داد که حمله به رفح «غیرقابل تحمل» خواهد بود و از حماس و رژیم صهیونیستی خواست «یک گام بیشتر» برای رسیدن به توافق آتش‌بس بردارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونیو گوترش» دوشنبه در دیدار با «سرجیو ماتارلا» رئیس جمهوری ایتالیا در مورد مذاکرات آتش‌بس در غزه گفت: این فرصتی است که نباید آن را از دست داد.

وی همچنین درباره احتمال حمله رژیم صهیونیستی به رفح گفت: حمله زمینی به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود زیرا تبعات انسانی ویرانگری خواهد داشت و تأثیرات بی‌ثبات‌کننده‌ای برای منطقه دارد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس دوشنبه در تماس تلفنی با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر و «سید عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر از موافقت حماس با پیشنهاد دوحه و قاهره درباره آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

«طاهر النونو» از رهبران حماس نیز گفت که با پیشنهادی که شامل برقراری آتش‌بس، بازسازی ویرانه‌ها، بازگشت آوارگان فلسطینی و آزادسازی اسراست، موافقت کردیم.

اندکی پس از موافقت حماس با طرح آتش‌بس، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رأی مثبت داده است.

براساس گزارش دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، کابینۀ جنگ این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا به ادعای خود «فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ» ادامه دهد.

ساعاتی بعد رژیم صهیونیستی به رفح حمله کرد که بر اثر آن پنج تن از جمله یک کودک شهید شدند.

منبع: ایرنا

کد خبر 751313

دیگر خبرها

  • سی‌ان‌ان: عملیات اسرائیل در رفح محدود خواهد بود
  • مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • اسرائیل و حماس برای آتش بس «یک گام» جلوتر بیایند
  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرم ابوسالم
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • اسرائیل قوانین آمریکا را در غزه نقض می‌کند
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟