Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@19:33:48 GMT

پیش‌بینی وزش باد و افزایش ابر در پایتخت

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۵۴۱

پیش‌بینی وزش باد و افزایش ابر در پایتخت

تین نیوز

تهران از امروز بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه می‌شود، همچنین حداکثر دما در پایتخت به ۳۶ درجه بالای صفر می‌رسد.

امروز در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است، در سواحل دریای خزر و اردبیل بارش پراکنده رخ می‌دهد و انتظار می‌رود از بعدازظهر امروز در شمال اصفهان و قم رگبار پراکنده داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان مازندران و در ساعات بعدازظهر این دو روز در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، فارس و نیز در استان‌های سمنان، البرز و قزوین بارش پراکنده رخ می‌دهد.

روز پنج شنبه علاوه بر رگبارهای پراکنده در دامنه‌های شرقی زاگرس و استان مازندران، در شمال آذربایجان شرقی و غربی بارش رخ خواهد داد و همچنین روز جمعه در دامنه‌های زاگرس مرکزی و غرب و شمال غرب کشور و در دامنه‌های جنوبی البرز مانند قزوین و زنجان و سواحل خزر نیز شاهد بارش پراکنده هستیم.

پدیده قالب امروز در شرق کشور در برخی از ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که در برخی از نقاط باعث ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید می‌شود.

 حداقل دما امروز صبح در تهران - مهرآباد به ۲۷ درجه بالای صفر رسید که براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته فردا به ۲۴ درجه بالای صفر خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آب و هوای تهران وزش باد شدید پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری برای امشب خبر داد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: بارش‌ها تا اواخر امشب به صورت ضعیف، رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای در غالب مناطق استان به ویژه نواحی شرق ادامه دارند.

وی افزود: برای فردا، رشد ابر و رگبارهایی و ضعیف در بخش‌هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: برای روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، روزهای شنبه تا دوشنبه آینده عبور متناوب امواج، رشد ابر و بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان انتظار می‌رود و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده تقویت و فراگیری این بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی با اشاره به نوسانات دمایی هوا، ادامه داد: از روز جمعه تا سه‌شنبه هفته آینده افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747563

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد