Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@21:51:31 GMT

ورود وزیر کشور ترکیه به حلب برای نخستین‌بار

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۶۰۷

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری عنب بلدی، «سلیمان سویلو»، وزیر کشور ترکیه روز گذشته -یکشنبه- وارد شهر الراعی در حومه حلب شد. این برای نخستین‌بار است که یک وزیر ترک وارد خاک سوریه می­‌شود.

سویلو روز گذشته از یگان «فرماندهی تاکتیکی» و فرماندهی یگان «پلیس مستشاری» وابسته به نیروهای ترکیه در شهر الراعی بازدید کرد و عید فطر را به سربازان کشورش در منطقه عملیات «سپر فرات» تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آناتولی ترکیه نیز گزارش داد که سویلو به همراه «محمد ارصوی» معاون خود از گذرگاه مرزی «الراعی» دیدار کرد.

مقامات ترک از مرزهای سوریه-ترکیه به طور مستمر بازدید می‌­کنند، اما این برای نخستین‌بار است که یک وزیر ترک به صورت رسمی وارد اراضی سوریه شده است.

در همین راستا وزارت دفاع ترکیه نیز شنبه گذشته خبر داد که «خلوصی آکار» وزیر دفاع این کشور از مواضع ارتش در نقطه صفر مرزی با سوریه بازدید کرده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سوریه حلب وزیر کشور ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چند داعشی در استانبول

وزیر کشور ترکیه از بازداشت تعدادی از عناصر تروریستی وابسته به داعش در استانبول خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد شماری از مظنونان وابسته به داعش قبل از انجام یک حمله تروریستی در استانبول دستگیر شدند.

به گزارش آناتولی، وزیر کشور ترکیه در حساب کاربری خود در ایکس افزود: در نتیجه عملیاتی در منطقه بیکوز، ک.ع. که از مواد منفجره مطلع بود، دستگیر شد.

علی یرلی‌کایا گفت: ثابت شد تیم تروریستی در حال تدارک یک حمله تروریستی و آزمایش مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت بمب بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه